Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo\r\n\r\ndaar ik een eigengemaakte film van m,n kleinkinderen op d.v.d heb gebrand\r\nprima gelukt, maar nu het volgende graag zou ik deze terug kunnen kopieeren naar de computer\r\ni.v.m. ik er nog wat bij wil zetten maar ik weet niet hoe dat moet.heeft iemand een oplossing.wel heb ik begrepen dat ik dan een nieuwe d.v.d.moet gebruiken omdat deze is voltooid.graag hierop een antwoord\r\n\r\nm.v.g. brader
Link naar reactie
Stop de cd in uw Dvd-station .als de cd uit zich zelf opstart ,klikt u op anuleren.\r\nGa via Verkenner na het betreffende station ,klik met uw rechter muis op de cd icoon en klik op copieren.Sla nu het bestand (uw film) op in een map van uw keuze (rechtermuis-plakken) \r\n\r\nEr zijn nu diversen mogelijkheden om het bestand te branden.\r\nMet een brandprogramma ,mits op uw pc aanwezig\r\nImporteren met movie maker \r\nOpenen met windows media player ,en klik op branden
Link naar reactie
map geopend waar ik de d.v.d. in opsla deze computer geopend rechtermuisklik op de d.v.d. brander\r\nverkennen gekozen zag video ts map rechter muisklik kopieeren gekozen naar de geopende map gegaan plakken, daarna naar windows movie maker media importeren naar map waar ik de d.v.d. heb geplakt krijg de map maar ik krijg hem met geen mogelijkheid geimporteerd wat ik ook probeer\r\nhier wordt ik echt moedeloos van. ben al zolang bezig wat doe ik verkeerd?\r\nm.v.gr brader
Link naar reactie
Hallo\"\r\nU schreef eerder dat u de video vanuit movie maker rechtstreek op een dvd heeft gebrand.\r\nals dat zo is ,dan is het opgeslagen als een WMV bestand ,die kun je imprteren in movie maker , Ik heb dit nog even uit gebrobeert .Als u het heeft gebrand als video ts ,dan gaat dit niet lukken.\r\n\r\n1.converteren\r\n\r\n2.of copieeren met een brandprogramma
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...