Ga naar inhoud

Map afbeeldingen leeg en kwijt


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen. Ik ben wederom mijn map met afbeeldingen kwijt. Ik zal even toelichten wat ik gedaan heb. (dit is nl. de twee keer al. Van de week heb ik, evenals de vorige keer de computer een schijfopruiming en een defragmentatie laten ondergaan. Dit doe ik uiteraard vaker, maar nu al 2x mis. Daarna was ik alle foto\'s kwijt. De computer is na de eerste keer naar de computerafdeling van mijn man\'s werk gegaan en hebben niets meer gevonden. Wel alle bstanden zijn op een externe harde schijf gezet, maar daar zaten ze ook niet bij. Nu inmiddels een nieuwe map gecreeërd (ja ik weet het, dom, en had allang voorzorgsmaatregelingen moeten nemen, maar ik laat dat aan de verdere huisgenoten over en die hadden het nog niet gedaan) Nu dus weer foetsie, alles geprobeert, maar nee. Het gekke is, dat als ik bijv. ergens een foto wil plaatsen voor Hyves of bijv. Hallmark, dan staat er wel de map die ik kwijt ben, maar dan maar met 2 foto\'s erin. Normaal als ik naar mijn afbeeldingen ga, zijn ze weg. Wat kan ik nu nog doen? Heb overal en met alle zoektermen gezocht, ik weet het niet meer. Maar mijn vakantie foto\'s zijn grotendeels pleitte. Dit gebeurd me nu NOOIT meer.:(
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nJe zou [B][COLOR=\"Red\"]Pandora FileRecovery [/COLOR][/B]kunnen proberen.\r\nIs gratis en krijgt goede kritieken.\r\n\r\nKlik voor download op de link hieronder.\r\n\r\nLink: [url]http://download.cnet.com/Pandora-Recovery/3000-2094_4-10694796.html?tag=mncol[/url]\r\n\r\nJeep;)\r\n[SIZE=\"2\"][COLOR=\"Blue\"]\r\nP.S. Bewaar onvervangbare zaken (foto\'s, docs) altijd op meer dan één fysieke schijf/stick.\r\nGaat er iets fout op één plek, dan kun je altijd zeggen: ja, maar hier staan ze ook nog op.\r\nLees forum-reacties op post van Nuuwnhuus: [I]Goede bescherming voor je computer?[/I][/COLOR][/SIZE]\r\n[SIZE=\"1\"][B][COLOR=\"Blue\"]Vind je onder Virussen.[/COLOR][/B][/SIZE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...