Ga naar inhoud

Sony camcorder memory stick


Aanbevolen berichten

De camcorder is helaas te oud. Het besturingssysteem van deze camcorder kan alleen\r\n\"grote\" MemorySticks aan met een capaciteit van max. 128 MB.\r\nJe kunt e.e.a. nalezen in de gebruiksaanwijzing die je kunt downloaden op:\r\n[url]http://www.sonydigital-link.com/manuals/manuals.aspx?l=nl[/url]\r\nEen Duo MemoryStick is alleen maar fysiek kleiner en kan d.m.v. een adapter omgezet worden naar een standaard MS.\r\nJouw camera kan helaas niet meer adresseren dan 128 MB
Link naar reactie
[QUOTE=TonyL;505278]De camcorder is helaas te oud. Het besturingssysteem van deze camcorder kan alleen\r\n\"grote\" MemorySticks aan met een capaciteit van max. 128 MB.\r\nJe kunt e.e.a. nalezen in de gebruiksaanwijzing die je kunt downloaden op:\r\n[url]http://www.sonydigital-link.com/manuals/manuals.aspx?l=nl[/url]\r\nEen Duo MemoryStick is alleen maar fysiek kleiner en kan d.m.v. een adapter omgezet worden naar een standaard MS.\r\nJouw camera kan helaas niet meer adresseren dan 128 MB[/QUOTE]\r\n\r\nHartelijk dank voor uw reaktie, ik weet nu dat ik met deze stick niets kan, maar zien of ik er iemand blij mee kan maken.\r\nIk heb deze camcorder pas overgenomen omdat mijn oude stuk is en de reparatiekosten door Sony € 250,- zijn.\r\n\r\nGroet en dank,\r\nEllobo
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;505243]Mogelijk mag er geen DUO-stick in of is de capaciteit te groot. De ene memorystick is helaas de andere niet. Exacte eisen zou je na moeten kunnen gaan in de handleiding en dan vermoedelijk in het onderdeel met de technische specificaties.[/QUOTE]\r\n\r\nDank voor uw reaktie, ben er al uit zie antwoord TonyL.\r\n\r\nGroet en dank\r\n\r\nEllobo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...