Ga naar inhoud

Oude foto's digitaliseren


Aanbevolen berichten

[QUOTE=erikdenhouter;505658]Ik weet niet of het te doen is om dit soort uitleg met alleen woorden te doen omdat je geen foto bewerkings programma kent of hebt. Je moet dit even kunnen uitproberen om het te begrijpen.\r\n\r\n[/QUOTE]\r\n\r\n@erikdenhouter en reintje\r\n\r\nHartelijke dank voor al jullie informatie.\r\nIk ga er binnenkort werk van maken om het eens uit te proberen. Moest ik dan nog problemen hier rond hebben, mag ik dan terug beroep op jullie doen?:D
Link naar reactie
Wij hebben het ook gedaan alle foto\'s ingescant, heel veel zaten nog in boeken. Wij hebben wel de tijd genomen om alle foto\'s uit de boeken te halen, ingescant en weer in de boeken geplakt.\n\nHet is heel veel werk maar het loont wel, ook de dia\'s die we hadden zijn ingescant, en als we negatieven hadden van de foto\'s dan scande wij die in i.p.v. de foto.\n\nWe hebben geen speciale scanner gekocht, een van [URL=\"http://h10010.www1.hp.com/wwpc/nl/nl/ho/WF02a/15179-15179-64195.html\"]HP[/URL] die ook negatieven scant.\n\nHet is veel werk en ook pokke werk.
Link naar reactie
[quote=rainbowniagara;505914]@erikdenhouter en reintje\n\nHartelijke dank voor al jullie informatie.\nIk ga er binnenkort werk van maken om het eens uit te proberen. Moest ik dan nog problemen hier rond hebben, mag ik dan terug beroep op jullie doen?:D[/quote]\n\nWat mij persoonlijk betreft natuurlijk altijd, maar je kan hier ook gewoon de vragen in zijn algemeenheid stellen hoor... Degene die er dan iets van weet reageert dan wel... dat kan ook iemand anders zijn hier op het forum.\n\nIk wens je veel succes...\n\n(wil je geen geld uitgeven voor een fotobewerkingsprogramma, hou dan De Gimp in gedachten. Er zijn wel handleidingen te vinden op het net).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...