Ga naar inhoud

foto's via dvd afspelen


Aanbevolen berichten

[QUOTE=fonsp;505100]Ik heb op DVD (RW) foto\'s gezet. Via de pc zijn ze keurig te bekijken. Via de DVD-recorder zijn maar een deel van de foto\'s te bekijken op de tv. Wie weet waar het probleem zit?[/QUOTE]\r\n\r\nFoto\'s staan in mappen. Probleem komt in elke map voor. Sommige foto\'s zijn wel zichtbaar, andere niet, lijkt volkomen willekeurig.\r\nFoto\'s hebben wel verschillende afmetingen.\r\nOp DVD gezet door branden via verkenner.\r\n\r\nEen paar fofo\'s op USB-stick gezet. Daarna op de DVD-speler bekeken. Hetzelfde probleem.\r\n\r\nIn de browser van XN-view staat er bij alle foto\'s een symbool voor EXIF en IPTC info.\r\nBij de foto\'s die niet zichtbaar zijn staat er nog een extra symbool: Een blauwgrijze rechthoek waarvan een kwart (rechtsonder) wit is.\r\n\r\nAlleen foto\'s op 200x200 DPI zijn zichtbaar. Afwijkende niet.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;505105]Welk deel is te bekijken? Begin, tot foto nr. x, alleen middelste deel, foto wel/niet/wel/etc.?\r\nZijn alle foto\'s van hetzelfde type (jpg, jpeg, ....)?\r\nIs er verschil in afmeting?\r\nZijn foto\'s ondergebracht in (sub)mappen?[/QUOTE]\r\n\r\nZie mijn reactie. Ik zal nog eens moeten kijken hoe dit hier echt werkt.
Link naar reactie
[QUOTE]Heeft Reintje iets met Hulst?[/QUOTE] euh... nee... deze heeft iets met Groningen ;)\n\nZou het kunnen dat de niet toonbare foto\'s in *bmp staan?\n\nHeb je de extensies zichtbaar? Voor XP: In het Configuratiescherm in de werkbalk Extra > Mapopties > tabblad Weergave > vinkje weghalen bij Extensies voor bekende bestandstypen verbergen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...