Ga naar inhoud

vreemde geluiden bij afspelen muziek


Aanbevolen berichten

Wie weet wat er aan de hand is:\r\nAls ik een mp3 of ander muziek bestand afspeel met mijn koptelefoon op en ook bij het kijken van filmpjes op YouTube is het net of de pc af en toe even blijft hangen, er is dan een soort rrrrrrrrrrrr geluid te horen, daarna gaat het weer verder maar het is gewoon vervelend. Ik heb de geluidskaart opnieuw via hardware verwijderd en weer geïnstalleerd (Realtec High Definition Audio) zelfs nu tijdens het typen van dit bericht stopt de pc er weer even mee en kan ik niet typen.\r\nIk denk dat er iets op de achtergrond draait dat deze problemen veroorzaakt maar ik kan er niet achter komen wat...\r\nIk werk met Vista Home Premium, 4GB geheugen, AMD Phenom X4 (Medion)
Link naar reactie
Je kunt eens kijken of je kunt achterhalen welk programma daarachter zit. Als je Taakbeheer opent (rechtsklik op de taakbalk --> Taakbeheer), dan kun je als je zo\'n spike hebt kijken of er een programma bij zit dat ineens meer geheugen of processortijd verbruikt.\nThen again, ik heb in het verleden eens zoiets gehad met een rotte DVD drive, die de geest aan het geven was, en ik heb ook eens een PC onder handen gehad die iets dergelijks met een oude IDE harde schijf deed. Daar zou je ook nog naar kunnen kijken, de DVD drive kun je even afkoppelen en dan kijken of hij het nog steeds doet.\n\nTenslotte zou je een scan kunnen uitvoeren op spy/ad/malware en zien of daar iets uitkomt. Kan zowieso nooit kwaad om dat eens te doen.
Link naar reactie
Ik heb inderdaad al bij taakbeheer gekeken, de grootste gebruikers zijn Firefox en dwm.exe ( beheer van bureaublad vensters), Verder heb ik Microsoft Security Essentials en Advanced System Care pro draaien, gebruik ik af en toe Ccleaner en denk dus dat mijn pc eigenlijk wel vrij is van virussen en-of spyware.. Je weet echter maar nooit... heb jij misschien een tip om mijn pc online te scannen op malware?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...