Ga naar inhoud

audio stekker


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn computer op me tv aansluiten\r\n\r\nDat kan op verschillende manieren, maar ik wil de volgende:\r\n\r\nIk stop in me computer een DVI, en die loopt uit in een hdmi, en die gaat dan in me tv\r\nDeze ga ik gebruiken: [url]http://www.bol.com/nl/p/elektronica/konig-hdmi-dvi-d-verloopkabel-2-5m/9000000006440701/index.html#product_description[/url]\r\n\r\nDan moet ik ook nog geluid hebben\r\nIk heb al een kabel maar die is te kort: die kan gewoon in me headset ingang(dus groen) en aan de kant van me tv is ie blauw.\r\nIk wil graag die stekker koper maar dan langer want anders lukt het niet, dus ene kant blauw, andere kant groen, maar ik heb geen flauw idee hoe zo kabel heet\r\n\r\nZou iemand mij dat even kunnen vertellen??
Link naar reactie
De kleur is niet heel interessant. Bij mij is de headset-uitgang(!) zwart. En toch zou ik dezelfde kabel nodig hebben als jij zoekt... Is maar net welk kleurtje de fabrikant eraan verbindt.\n\nBelangrijker is wat voor soort aansluiting het is. En dan maakt de kleur niet uit, zolang de stekker maar past. Zoek dus even een plaatje van de aansluiting op de tv (of van de stekker die er in past!). Dan kunnen we daar dan wel weer een naam bij verzinnen.\n\nEventueel kun je ook een koptelefoon-verlengkabel aanschaffen.
Link naar reactie
[QUOTE=fflfleflex;503995]Hier een foto van de kabel die ik nu heb[/QUOTE]\r\nJe kunt iedere willekeurige audiokabel kopen met aan twee kanten een mini-jack stekker. Kleuren doen er zoals gezegd niet toe, dus waarschijnlijk krijg je iets met aan twee kanten een zwarte stekker.\r\n\r\nAls alternatief kun je een mini-jack verlengkabel aanschaffen en die in combinatie met je huidige kabel gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...