Ga naar inhoud

TV voor de XBOX 360


Aanbevolen berichten

Ten eerste weet ik niet of ik in goede topic/forum dit post maar dit hoor ik dan graag.\r\n\r\nIk ga binnenkort een XBOX 360 kopen alleen wil dit niet meer op mijn oude tv doen, dit omdat het beeld gewoon veel te klein is.\r\n\r\nDus ik zoek een nieuwe (hd)tv waar mijn XBOX op aangesloten kan worden. Niet te klein/groot want zit er ongeveer 3,5 a 4 meter vanaf. Liefst ook niet te duur. Rond de € 200,- zou ideaal zijn.\r\n\r\nIk hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet echt niet naar welke details ik moet kijken.
Link naar reactie
kan je misschien iets voorstellen dan? Wat jij denkt dat goed is. Alleen had gelezen dat 50 Hz schermen niet alle spellen kunnen spelen, dan vallen eigenlijk alle lcd schermen af?\n\nIk hoop dat je een goed scherm kan voorstellen/aanraden. Wil hem namelijk gewoon als tv gebruiken en daarnaast dan de xbox op aansluiten. Niet dat ik eerst allemaal dingen moet doen voordat ik weer tv kan kijken ofzo.
Link naar reactie
[URL=\"http://tweakers.net/pricewatch/240693/samsung-le32b530.html#tab:info\"]http://tweakers.net/pricewatch/240693/samsung-le32b530.html#tab:info[/URL]\n\nDit is dus eigenlijk een goede. Heeft als het goed is 50/60 Hz dus dat komt wel goed. Maarja hier zit dus gewoon een afstandsbediening bij en kan ik zo switchen naar xbox?\n\nVolgens mij zijn er weinig die nog lager qua prijs kunnen? Dit is wss wel iets te duur voor mij.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...