Ga naar inhoud

Win7 pictogrammen veranderen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoe je een paar pictogrammen kunt vernadere in Windows 7, zoals van de mappen, weet ik wel.\nMaar eigenlijk wil ik de meeste veranderen dus ook van de andere bestanden, directory etc.\nOmdat de huidige Win7 pictogrammen weinig contrast hebben, heb ik het liefste de XP look.\n(alleen de pictogrammen dan)\nAnders kun je net zo goed XP houden zullen jullie zeggen, maar wil uiteraard de andere voordelen van Windows 7 benutten.\n \nIk kan wel een ander thema kiezen, maar in principe blijven de mappe gewoon die welke bij Win7 horen.\nEn degene met het hoge contrast is weer het andere uiterste.\n \nHoe en waar kun je dat veranderen, van mijn part in een keer?\nIemand een ideetje?\nOf misschien een juist thema zodat alles meegaat?
Link naar reactie
[quote=dutch-online;502156]Nou breekt mijn klomp\n \nHeb je een nieuwe Windows daar zijn veel mensen jaren mee bezig geweest,:o:D wil je het weer veranderen :rolleyes: en dan later klagen dat W 7 problemen geeft.:eek::rolleyes:\n \nOnder de rechtermuisknop heb je toch verschillende mogelijkheden,\ngroot extra groot tegels details etc etc.\n \nen wat Contrast betreft , word het niet tijd voor een goede monitor en een brilletje.;);):D[/quote]\nBrilletje heb ik en monitor is 22\"\nKlomp stuk? dan krijg je natte voeten.:D\n \nNou, ik ben een XP fan.\nMaar omdat ik met nieuwe inboedel zit wil je het ook volledig benutten, niet dan.\nAls je op leeftijd bent en je bent eenmaal wat gewend, moet je het niet veranderen.\nDus de meesten zullen bij XP blijven.\nIk wip regelmatig over naar win7 maar kan aan die pictogrammen niet wennen, dat is toch niet zo moeilijk?\nDaarbij zijn al die pictogrammen voorzien van een flauw kleurtje om zo min mogelijk op te vallen lijkt het wel.\n \nEr zullen wel thema\'s zijn die dit kunnen verbeteren, maar ja, moet je net weten welke en om er nu 1000 te proberen .....\nDenk ik nog dat die andere pictogrammen gel;ijk blijven.\n \nEnnn, ik ga heus niet zeuren dat daardoor Win7 niet goed zou zijn.\nHet is allemaal wennen.
Link naar reactie
[quote=dutch-online;502285]Configuratie .. Thema wijzigen , ben je daar al geweest, daar kun je nog iets met kleuren doen.[/quote]\nUiteraard ben ik daar diverse keren geweest.\nNogmaals, het gaat niet om de gewone mappen, die zijn wel naar wens te krijgen.\nNee het gaat zeg maat om de directory bestandjes, zoals in XP die met het tandwieltje erin en van drivers.\nIn XP weet ik ze zo te vinden maar in Vista en Win 7 moet ik van alles proberen als er geen setup bij staat.\nWaar kun je eigenlijk de betekenis vinden van ALLE XP pictogrammen, dan kan ik precies aangeven welke het zijn?\n \nVoor de een is de omschakeling prettiger dan voor de ander, dat hou je toch, gelukkig maar, smaken verschillen, niet dan? :D\nOver een poos is het waarschijnlijk allemaal weer een fluitje van een cent, net als de omschakeling van het oude naar het nieuwe forum, vond ik in het begin ook niets.\nIn dat geval was ik niet de enige.
Link naar reactie
Hoi Burgkop, haal de probeerversie van [URL=\"http://www.tuneup-software.nl/download/\"]Tune-Up Utilities 2010[/URL] op, deze heeft een uitgebreid iconen en pictogrammen aanpas en download functie. De probeerversie werkt 30 dagen, maar als je het programma na de gewenste aanpassingen direct weer verwijderd, blijven de veranderingen behouden, en kan je Tune-Up later weer eens installeren als je weer eens wat nieuws wil, en zal Tune- up gewoon nog werken. Net zolang tot je \'m 30 dagen geïnstalleerd hebt gehad.
Link naar reactie
[quote=Anacho;502306]Hoi Burgkop, haal de probeerversie van [URL=\"http://www.tuneup-software.nl/download/\"]Tune-Up Utilities 2010[/URL] op, deze heeft een uitgebreid iconen en pictogrammen aanpas en download functie. De probeerversie werkt 30 dagen, maar als je het programma na de gewenste aanpassingen direct weer verwijderd, blijven de veranderingen behouden, en kan je Tune-Up later weer eens installeren als je weer eens wat nieuws wil, en zal Tune- up gewoon nog werken. Net zolang tot je \'m 30 dagen geïnstalleerd hebt gehad.[/quote]\nBedankt, zie pm.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Burgkop,\r\n\r\nMag ik je erop wijzen dat het niet mogelijk is om de pictogrammen van de originele bestanden te wijzigen, maar alleen de pictogrammen van snelkoppelingen naar dit bestand?\r\n\r\nBen hier zelf achter gekomen nadat ik zelf een .asx file gemaakt en opgeslagen heb. Ik wou hier een pictogram aan koppelen, maar dit kon alleen met een snelkoppeling naar dit .asx bestand. Ik adviseer om een snelkoppeling te maken en hiervan het pictogram te wijzigen.;)\r\n\r\n(dit is sowieso al zo sinds Vista)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...