Ga naar inhoud

avi + ondertitel op "gewone" dvd speler?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een behoorlijk aantal films gedownload, de meeste in het engels. Ik kan ze natuurlijk op de pc bekijken maar vind het prettiger ze te bekijken op mijn \"gewone\" dvd speler met de tv. Alleen brand ik de films als data op de schijven, want om van iedere film een aparte dvd te maken is me te duur in schijven, en zou ik zowat een pakhuis moeten hebben voor mijn filmverzameling :p\r\n\r\nMaar nu het volgende. Mijn dvd speler is een Lifetec en speelt in ieder geval avi\'s en gekopieerde dvds en dataschijven. Maar subs or srt kan ik dus niet selecteren... is dit uberhaupt wel mogelijk met een gewone speler? Of moet ik de ondertitel aan de avi koppelen? En met welk programma kan dat zonder dat ik meteen een dvd zit te maken?\r\n\r\nMijn engels is prima, maar ja... moeders wordt een tikkie doof... soms ben ik meer tijd kwijt met terugspoelen voor wat er nou gezegd is, dan met het bekijken van de film zelf.\r\n\r\nEn nog wat, jullie hebben het hier steeds over firmware voor dvd spelers, dat zal wel over dvd spelers IN de pc gaan denk ik? Zou me anders best handig lijken voor de vaste speler... :D\r\n\r\nOf voor mensen zoals ikke... zijn we meer \"bij de tijd\" ;) offe... anti virus programma tegen depressies :cool:\r\n\r\nen nou heb ik nog wel meer vragen maar ik vind het ff mooi zo |-) wel trusten allemaal, ik hoop dat jullie wat antwoorden voor mijn vragen hebben.\r\n\r\ngroetjes van MoniqueT
Link naar reactie
Als je je AVI en je SRT dezelfde naam geeft en bijelkaar zet op je data-DVD/CD [dus \'naam.avi\' en \'naam.srt\', niet in aparte folders zetten maar bij elkaar] dan moet de DVDspeler automatisch de srt weergeven als je de avi afspeelt. Zo niet - inderdaad een firmware update: naar de website van de fabrikant, zoek je model/type, kijk wat er is en als er iets is, downloaden, op CDtje branden en instructies uit de handleiding volgen. Als dat allemaal niet kan, nieuwe DVDspeler kopen [25 euro of zo ?]\r\n\r\nSucces!!
Link naar reactie
Hartelijk dank! \n\nIk heb behoorlijk zitten zoeken; de Lifetec LT 7457 schijnt dezelfde te zijn als de Medion MD 7457, alleen is de Lifetec een Franse uitvoering, mijn handleiding is ook in het Frans, niet dat ik het kan lezen maar toch... :P\n\nIk heb zojuist de nederlandse medion site bezocht en hun gevraagd hoe het zit met eventuele firmware. Ik zou binnen 3 werkdagen bericht krijgen, dus wacht ik maar af.\n\nMaar bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...