Ga naar inhoud

downloads weg


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=lecheff;500896]ik heb net windows 7 , ik kan allen mijn downloads niet vinden , je ziet ze wel gedownload worden maar komen nergens terecht. ook niet als je een speciale map aangeeft. word documenten worden wel gedownload , programma\'s niet , wie o wie kan me helpen:p;);)[/QUOTE]\r\n\r\nZorg ervoor dat het automatisch sluiten na downloaden disabled staat das meestal een vinkje (ik heb nu ff geen w7 voor me) je kan meestal op het bestand rechter muis knop of ergens bij de opties van de download altijd wel kiezen van dat je de folder wilt openen waar die hem heen download zo kun je makkelijk het pad zien.
Link naar reactie
[QUOTE=lecheff;500906]dat is het niet , de map is er wel maar blijft leeg , een bestand aanvinken om de instellingen te veranderen is het ook niet. De bestanden die gedownload zijn , zijn ook met zoeken onvindbaar op de computer[/QUOTE]\r\n\r\nBedoel je dat je via start en dan programma\'s en bestanden je niets kan vinden? \r\nDaar moet je het toch kunnen vinden als hij het ergens heeft opgeslagen.
Link naar reactie
Pobeer rechtermuisknop op de map en kijk of de files niet hidden zijn. En anders probeer de download map rechtermuisknop als de map een aantal mb is dan zitten er wel bestanden maar zijn die onzichtbaar, De oorzaak daarvan weet ik dan alleen niet. \r\n\r\n[I](ik had zoiets dergelijks ooit ook met een image downloaden zodra ik close drukte met internet explorer wanneer die klaar was met downloaden werd de file onzichtbaar. De file was er nog wel maar onzichtbaar en niet te gebruiken. Je kan proberen voordat je ok drukt dat de download klaar is staat de file die je gedownload hebt er nog wel kopier deze ergens anders naar toe en verander de naam deze zal dan wel blijven bestaan. Dit is iets wat ik ooit meegemaakt hebt maar dit had ik alleen maar met 1 bestand)[/I] \r\n\r\nWat je ook nog kan proberen is de plaats waarnaar die download te veranderen dit kun je ergens doen in de internet opties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...