Ga naar inhoud

Windows 7 Media Center


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb sinds kort Windows 7 32-bits versie op een Asus 3GB computer.\r\nHier staat Windows Media Center op. Ik heb via internet wat gezocht en je zou hiermee tv kunnen zien op je pc. Maar wat heb je daar allemaal voor nodig en kan je dan alle programma\'s bekijken die je analoog kunt bekijken? \r\nHeb je een tv-tunerkaart nodig of een USB-stick? En indien een USB-stick, welke zou dan het beste zijn?\r\nIk weet niet of dit relevante informatie is, maar ik heb Telenet als internetprovider.\r\n\r\nGroetjes\r\nRainbowniagara
Link naar reactie
Met een DVB-T kaart en bijbehorende antenne kun je de free-to-air zenders van digitenne ontvangen. Op dit moment Nederland 1 t/m 3 en een regionale zender. Wil je de betaalzenders van digitenne kunnen ontvangen, dan heb je ook nog een smartcard reader nodig en een smartcard met abonnement voor digitenne. Behoorlijk gecompliceerd dus.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;499780]Denk dat dat zender aanbod, niet voldoet aan wat de topic starter bedoeld.;):D[/QUOTE]\r\nDat denk ik ook, maar mijn post was dus ook vooral bedoeld om aan te geven dat je er niet onderuit komt om de tv kabel aan te sluiten...\r\n\r\nOverigens zie ik nu dat de provider telenet is, wat me doet vermoeden dat de TS in België woont. Dan is m\'n digitenne verhaal mogelijk helemaal niet van toepassing. Geen idee of in België ook DVB-T wordt aangeboden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...