Ga naar inhoud

kabel van laptop naar tv


Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nIk maak zelf videoproducties en nu weet ik dat er een kabel moet zijn dat je wat er op je laptop gebeurt je op de tv in het groot kunt zien. Dit lijkt me makkelijker werken en dat zou ik voor mezelf eens willen testen. alleen weet ik niet wat voor kabel ik hiervoor nodig heb... Heb jij misschien een idee?\r\n\r\nIk heb een asus-laptop en een gewone tv(geen flatscreen)\r\n\r\nAlvast super bedankt!!! :D
Link naar reactie
Hangt af van de aansluitingen op je laptop en de aansluitingen op je tv.\n\nBij een ouderwetsche tv houdt het op bij een s-video of scart-aansluiting. Je computer daarop aansluiten doe je via een s-video of composiet aansluiting.\nNu moet je weten dat het beeldoppervlak van een ouderwetsche tv net iets minder is dan 800x600. Het wordt wel groter, maar je raakt enorm veel detail kwijt.\n\nUit ervaring kan ik zeggen dat als je een laptop op een oude tv aansluit, je de menuteksten en dergelijke niet meer kunt lezen. Als je dus je hele bewerkomgeving op je tv wilt weergeven, ga je er alleen maar op achteruit. Als je van plan bent om alleen de voorbeeldweergave van het bewerkingsprogramma op de tv te laten zien, dan zou je er wel profijt bij kunnen hebben. Dan geldt dat het bewerkprogramma dat wel moet kunnen.\n\nVermeld dus even over welke aansluitingen je beschikt als je nog steeds zo\'n kabel wil aanschaffen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...