Ga naar inhoud

ISOin 2 delen gedonwload; Hoe samenvoegen?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb op Usenet een documentaire gedownload met Grabit. In de ISO-map die is ontstaan, staan echter 2 bestanden. Kan ik deze op een of andere manier samenvoegen zodat ik toch één documentaire krijg als één ISO-bestand, die ik dan weer kan uitpakken naar VOB-bestanden???\r\nHartelijk dank voor het antwoord.\r\nGroeten\r\nPeermeneer
Link naar reactie
[QUOTE=Hans60;495646]Zeker weten dat het één bestand moet zijn of is het een film/docu die uit twee dvd\'s bestaat?[/QUOTE]\r\nHans60,\r\nHet moet één bestand zijn. Grabit heeft een map aangemaakt bijv: voorbeeld.iso en in die map staan de 2 bestanden, een van ruim 4GB en een van 0,3 GB. Ze hebben resp de naam 1 en 2, zonder extensie en de omschrijving: bestand. Ik kan dus niet zien of het werkelijk ISO bestanden zijn. De mediaplayer herkent ze niet als zodanig.\r\nDe enige manier om ze te bekijken is met VLC-mediaplayer.\r\nUitpakken met DVD-shrink, analyseren en branden geeft een foutmelding....\r\nTot zover mijn wetenschap.
Link naar reactie
open een willekeurige map >> extra >> mapopties >> tabblad weergave >> \r\n[I]\'extensie voor bekende bestandstypen verbergen\'[/I] hier aub even het vinkje weg halen.\r\nzo nu kan je de extensie wel zien als het goed is.\r\n\r\nals het idd een fat schijf is ben je het makkelijkst af door de rar\'s nog een keer uit te pakken maar nu naar een ntfs schijf.\r\nhet kan echter ook een bin + een cue bestand zijn, de bin is dan de iso (grootste)\r\nen de cue zorgt voor de aansturing van de iso.\r\nals je wil gaan branden of mounten moet je de cue inladen ipv de iso.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...