Ga naar inhoud

microfoon doet het niet


Aanbevolen berichten

Ik heb windows7 op mijn computer.\r\nMijn losse geluidsboxen doen het prima.\r\nNu wil ik een microfoon aansluiten, maar dat lukt niet.\r\n\r\nAls ik dit doe:\r\n\r\n*Configuratiescherm\r\n\r\n*Hardware en geluiden\r\n\r\n*Geluid\r\n\r\n*Opnemen\r\n\r\n*Microfoon\r\nRealtek High Difinition Audio \r\nStandaardapparaat\r\n\r\n*(Met rechts) \r\nspraakherkenning configureren\r\n\r\nDan les ik: Windows Spraakherkenning is niet beschikbaar voor de huidige weergavetaal.\r\n\r\nMoet ik hier iets installeren om wel een microfoon aan te sluiten?\r\nBij de microfoon zit niets om te installeren.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Jeffrey3k@ Ik heb het nog niet geprobeerd.\r\nDat zal waarschijnlijk niet eerder dan zondag worden.\r\nMaar we gaan deze tip zeker gebruiken en ik zal de uitslag hier dan wel plaatsen.\r\n\r\nHans60 zei Spraakherkenning is het d.m.v. spraak opdrachten uit laten voeren. Je bedient als het ware de pc met je stem. Kijk [url]http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Set-up-Speech-Recognition[/url] voor meer info.\r\n\r\nOp de site zegt men:\r\n 1.U opent opties voor spraakherkenning door achtereenvolgens te klikken op de knop Start, op Configuratiescherm, op Toegankelijkheid en vervolgens op Spraakherkenning. \r\n\r\n\r\n2.Klik op Microfoon instellen.\r\n\r\nAls ik dit doe krijg ik een bericht met een rode Kruis:\r\n\r\nSpeech recognition.\r\nYour current default speech engine does not support this action at this time.
Link naar reactie
[QUOTE=jeffrey3k;498911]als je wil spreken op msn moet je eerst F2 in drukken en ingedrukt houden spreeken en loslaten als je klaar bent[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb dit geprobeerd en dat lukt.\r\n\r\nHij neemt het op en de ander kan het dan aanklikken om het te beluisteren.\r\n\r\nMaar wij hadden altijd de luidspreker (roze) stekker in de computer en dan kon je konstant praten zonder iets te hoeven indrukken.\r\nZou dat hier niet kunnen? (zie mijn andere bericht).
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...