Ga naar inhoud

photoshop elements 7.0 instalatie probleem


Anoniem2

Aanbevolen berichten

als ik hier niet goed zit, ik kon de goede link niet vinde maar als ik ps elements 7.0 instaleer krijg ik een fout melding dan zegt het kleine tabje: fout bij het lezen van bestand C:\\documents and settings\\All users\\application Data\\Adobe\\Photoshop Elements\\7.0\\Photo Creations\\...\\swoosh2.metadata.xml.\r\ncontroleer of het bestand bestaat en of u er toegang toe hebt \r\n\r\nwat moet ik nu doen??
Link naar reactie
Is de disk onbeschadigd ? Heb je een tweede keer geprobeerd ?\nHet kan een leesfout van je CD of DVD drive zijn.\n\nIk weet niet of het lukt, maar misschien door eerst de hele disk naar een makkelijke map op je C: schijf te kopiëren (b.v. C:\\PSE-7 maar het mag ook op een andere partitie)) en van daar setup.exe o.i.d. te starten ? In het bestandje [I]autorun.inf[/I] kan je waarschijnlijk lezen welk programma je moet starten.
Link naar reactie
Swoosh2 schijnt een animatie techniek te zijn.\nEen .xml bestand is een techniek (taal) voor browser pagina\'s.\n\nMisschien kan je kiezen bij de installatie van Photoshop om bepaalde onderdelen niet te installeren, en zo Swoosh2 er uit te houden.\n\nVerder kan je kijken of een [B].[/B]xml bestand in de lijst staat van bestandstypen in je Verkenner ([I]Extra - mapopties - Bestandstypen[/I]) voor komt, en of er daar een programma (je browser) aan gekoppeld is. Wees voorzichtig daar en zoek de hele lijst goed af.\n\n(Als alternatief voor het bovenstaande zou je een [B].[/B]xml bestand op Internet kunnen zoeken (of op schijf) en die eens proberen te openen. Dan zou dat ook in je browser gestart moeten worden.\nAls tweede alternatief kan je ook een tekstbestandej hernoemen naar TEST.XML, er dan op rechtsklikken, en kijken bij \"[I]Openen met...[/I]\" of daar Internet Explorer b.v. bovenaan staat om het bestand mee te openen.\nDit alles om te zien of een .xml bestand met een browser gekoppeld staat)\n\nVertel ook wat er niet lukte bij het plaatsen van de installatie-disk op je harde schijf.
Link naar reactie
De foutmelding zegt dat een bepaald [B].[/B]xml bestand niet gelezen kan worden.\r\n\r\n[I]xml[/I] is de extensie (de laatste drie karakters van de naam, na de punt) waaraan een besturingssysteem (Windows) kan zien met welk programma dat bestand geopend moet worden om het leesbaar te maken.\r\nIn het geval van de extensie[B] .[/B]xml is dat Internet Explorer (je [I]browser[/I], dat programma waarmee je pagina\'s op Internet zoekt en opent).\r\n\r\nHet zou kunnen dat Windows niet meer weet dat Internet Explorer daarvoor gebruikt moet worden, anders weet ik ook niet waar de foutmelding \"[I]Kan het .xml bestand niet lezen[/I]\" vandaan komt.\r\nDus vind uit of een .xml bestand nog met Internet Explorer opent.\r\n\r\n(Waarom de installatie van Photoshop een xml bestand wil lezen is mij wel een raadsel, maar dat terzijde)
Link naar reactie
(dom dom, ik denk niet dat mijn laatste tip helpt.... :( anders zou je een andere foutmelding krijgen)\r\n\r\nVoer eens eens schijfcontrole uit voor C:\r\nRechtsklik op het station in de Verkenner, kies \"[I]Eigenschappen - Extra - Het volume op fouten controleren - Nu controleren[/I]\".\r\nVink in het volgende boxje [I]beide [/I]mogelijkheden aan, en antwoord \"[I]Ja[/I]\" om bij de volgende opstart de schijf-controle uit te voeren.\r\nDaarna herstart je de PC, en zal een volledige schijfcontrole gedaan worden, en die kan wel even duren.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...