Ga naar inhoud

Windows Vista updates


Anoniem2

Aanbevolen berichten

\"Al een paar dagen heb ik last van de updates van Windows Vista. Als ik die updates download en installeer, dan blijkt – na het opnieuw starten van de computer – er niets te zijn gebeurd. De updates worden dus niet geïnstalleerd! Ik heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Het gaat om in totaal 14 updates...\" \r\nDe oplossing die ik lees in FAQman, daar kom ik niet uit.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;495461]Heb je service pack 2 van Vista al ???[/QUOTE]\r\n\r\nheeft geen nut, ik had zelfde probleem voor sp1. Niet werkt dan, ben je 3 uur bezig met sp1, denk je alles klaar te hebben. Het is niet gelukt :|:confused::mad: Ik heb contact gehad met microsoft, die hebben met 5 dingen laten proberen, niets gelukt. Ik heb update op de een of andere manier aan de praat gekregen. \r\n\r\nHet is en blijft vista :S
Link naar reactie
[QUOTE=Evolutionman;495691]heeft geen nut, ik had zelfde probleem voor sp1. Niet werkt dan, ben je 3 uur bezig met sp1, denk je alles klaar te hebben. Het is niet gelukt :|:confused::mad: Ik heb contact gehad met microsoft, die hebben met 5 dingen laten proberen, niets gelukt. Ik heb update op de een of andere manier aan de praat gekregen. \r\n\r\nHet is en blijft vista :S[/QUOTE]\r\n\r\nWat is dat nou voor onzin om te zeggen dat het geen nut heeft :confused::confused:\r\nDat het bij jou om een of andere manier niet lukte, wil niet zeggen dat jouw probleem op iedereen van toepassing is hoor.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...