Anoniem2 Geplaatst: 8 november 2009 Delen Geplaatst: 8 november 2009 \"Al een paar dagen heb ik last van de updates van Windows Vista. Als ik die updates download en installeer, dan blijkt – na het opnieuw starten van de computer – er niets te zijn gebeurd. De updates worden dus niet geïnstalleerd! Ik heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd en het lukt nog steeds niet. Het gaat om in totaal 14 updates...\" \r\nDe oplossing die ik lees in FAQman, daar kom ik niet uit. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 Om welke updates gaat het? Probeer de updates eens te installeren terwijl je in Windows zit en geef dan eens aan of er eventuele foutmeldingen komen. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=dutch-online;495461]Heb je service pack 2 van Vista al ???[/QUOTE]\r\n\r\nheeft geen nut, ik had zelfde probleem voor sp1. Niet werkt dan, ben je 3 uur bezig met sp1, denk je alles klaar te hebben. Het is niet gelukt :|:confused::mad: Ik heb contact gehad met microsoft, die hebben met 5 dingen laten proberen, niets gelukt. Ik heb update op de een of andere manier aan de praat gekregen. \r\n\r\nHet is en blijft vista :S Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 [QUOTE=Evolutionman;495691]heeft geen nut, ik had zelfde probleem voor sp1. Niet werkt dan, ben je 3 uur bezig met sp1, denk je alles klaar te hebben. Het is niet gelukt :|:confused::mad: Ik heb contact gehad met microsoft, die hebben met 5 dingen laten proberen, niets gelukt. Ik heb update op de een of andere manier aan de praat gekregen. \r\n\r\nHet is en blijft vista :S[/QUOTE]\r\n\r\nWat is dat nou voor onzin om te zeggen dat het geen nut heeft :confused::confused:\r\nDat het bij jou om een of andere manier niet lukte, wil niet zeggen dat jouw probleem op iedereen van toepassing is hoor. Quote Link naar reactie
Anoniem2 Geplaatst: 9 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 9 november 2009 Hmm, sorry, aan de ene kant heb jij 100% gelijk. Aan de andere kant stond het internet toen vol met problemen zoals ik had. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen