Ga naar inhoud

.MKV naar AVCHD(.MTS)


Aanbevolen berichten

Hallo allen. Ik ben nieuw hier en op zoek naar een antwoord op mijn (misschien wel) rare vraag. Helaas kan ik het niet vinden, dus vandaar deze topic.\n\nIk heb een Panasonic Bluray speler. Daar kunnen ook SDHC kaartjes in. De films die ik in Bluray kwaliteit heb, zijn voorzien van de extensie .mkv. Als ik deze op een SD kaartje zet dan speelt de Panasonic hem niet af. Want het moet een film in AVCDH-formaat zijn. Nu denk ik dat deze files een .mts extensie hebben, maar ik kan alleen een converter vinden die mijn .mvk omzet in ,m2ts. En dat slikt hij dus ook niet. Ook niet als ik de 2 weghaal uit de extensie. \n\nSamenvattend: Kan iemand mij helpen mijn mkv files om te zetten naar een bestand dat door Panasonic BD spelers gelezen kan worden op een kaart?\n\nAlvast bedankt voor jullie reactie.
Link naar reactie
Dank je voor de snelle reactie, dit is echter niet wat ik zoek. De tsMuxer maakt van een MKV een M2TS bestand. En deze is niet te lezen door een Panasonic Bluray speler via SDHC kaart.\n\nIk heb ook al geprobeerd om het via het programma multiAVCHD te doen, daarbij krijg ik echter een heleboel errors tijdens het verwerken van de file en uiteindelijk is het dan weer niet gelukt.\n\nMisschien iemand met een andere suggestie???
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;495101]dan heb je de uitleg niet goed gelezen;)\r\nhier zo\r\n[ATTACH]14699[/ATTACH][/QUOTE]Ik heb het nogmaals getest. Hij maakt de mappenstructuur correct aan, echter hij converteert naar een M2TS bestand. Als ik dan de mappenstructuur inclusief M2TS bestand op een SDHC kaartje zet dan kan de Panasonic dit niet lezen. \r\n\r\n:-(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...