Ga naar inhoud

DivX naar DVD


Aanbevolen berichten

Goeiemiddag.\r\nIk zit met het volgende probleem.\r\nIk heb een serie in DivX formaat op mijn computer staan. Nu wil ik dit converteren naar DVD, aangezien mijn vriendin het ook wil hebben en die heeft geen DivX speler. Nu loop ik tegen het probleem aan dat ik wel convert programma\'s heb gevonden, maar allemaal zonder een optie om ondertiteling toe te voegen.\r\nZou iemand mij misschien een stap voor stap beschrijving kunnen geven hoe ik van DivX/.avi bestanden en losse ondertitelingsbestanden een DVDtje kan maken?\r\nBij voorbaat dank,\r\nJoeri
Link naar reactie
ik kan je ook ConvertXtoDVD aanraden(ik heb zelf versie 3)\r\nhet werkt heel simpel, je voegt je .avi toe\r\nje zoekt een goede ondertitel er bij, die stop je er ook bij.\r\n\r\nje kan nog wat overige opties instellen, moetje maar ff kijken\r\n\r\nen dan wordt t geconvert naar een standaard dvd-formaat, dat elke dvd-speler kan afspelen\r\nje kan \'t ook meteen laten branden op een dvd\r\n\r\nhet is niet helemaal gratis, maar misschien weet je waar je m vandaan kan halen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...