Ga naar inhoud

Geluid van microfoon valt af en toe weg


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb ongeveer een half jaar geleden een nieuwe pc gekocht. Nou heb ik een probleem gekregen waarvan ik overtuigd ben dat het niet in het begin zo was.\r\nIk maak gebruik van Skype en heb daar dus een headset voor. Het probleem is dat de mensen waarmee ik bel/chat mij horen wegvallen. Dit gebeurt in elk gesprek dat ik voer. Ik hoor hen perfect. Zij horen mij qua kwaliteit ook perfect, maar het geluid valt af en toe weg. \r\nIk heb al meerdere headsets geprobeerd, maar het probleem blijft aanwezig. \r\nIk maak gebruik van Windows XP en mijn geluidskaart is \"on board\".\r\n\r\nIk heb wel ook een ander probleem met mijn sound. Ik probeerde onlangs wat cassettebandjes over te zetten op mijn pc. Gewoon op een simpele manier: een draagbare cassetterecorder via de koptelefoonaansluiting aansluiten op mijn line-in van mijn geluidskaart en dan met een simpel proggie zoals CoolEdit op te nemen. Dit werkt maar voor een seconde of tien en daarna klinkt het geluid ineens AFGRIJSELIJK. Blikkerig. Als ik gewoon alleen maar mijn cassetterecorder afspeel, dan blijft het geluid prima. \r\nIk weet niet of deze problemen met elkaar te maken hebben. Ik heb ook mijn drivers up-to-date, dus dat kan het ook niet zijn.\r\n\r\nGraag hoor ik suggesties!!\r\n\r\nBij voorbaat dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...