Ga naar inhoud

Hoe kan ik srt files met avi samenvoegen?


Aanbevolen berichten

Hoi, weet iemand misschien hoe dat precies moet, ondertiteling in een film stoppen. Ik weet dat je met mediaplayer of mpc gewoon de srt file ofwel de file met de ondertiteling dezelfde naam kan geven als het filmbestand, dan spelen ze tegelijk af. \r\nMaar hoe moet ik de ondertiteling in een avi bestand voegen? Zodat het 1 bestand wordt? Volgens mij kan dit ik heb het eens eerder gehoord, maar hoe dat moet geen idee. Is er een appart programmaatje voor, of kan het gewoon met windows? Graag reacties van iemand die hier iets vanaf weet... Alvast heel erg bedankt.
Link naar reactie
Ik neem aan dat je de film alleen wilt kijken en niet branden.\r\n1 Ga naar divx.com download de gratis versie. \r\n2 Zorg er voor dat het avi bestand en de srt bestand de zelfde naam hebben. \r\n3 Open divx player en selecteer de twee bestanden die je ergens hebt en sleep ze ,\r\ndan midden in het scherm van divx player .\r\n3 Je bent nu klaar en de film start met de ondertiteling eronder.
Link naar reactie
Zoals ik eerder al probeerde uit te leggen, ik wil er gewoon \'1 bestand van maken\'. Dus zodat ik niet meer een aflevering van bijvoorbeeld prison break in een mapje moet stoppen met de ondertiteling ernaast. Uiteraard dezelfde naam dat weet ik wel. Maar ik wil er gewoon \'1 bestand van maken\' zodat ik niet 1srt bestand en 1 avi bestand in een mapje heb. Dus gewooon van het ondertitelings bestand en het apparte filmbestand \'1 bestand maken\'. Zodat het dus \'niet 2 bestanden in een mapje zijn\'. Maar gewoon \'1 bestand\' met toegevoegde ondertiteling en dus niet appart.\r\nIk hoop dat het zo iets duidelijker is toegelicht anders leg ik het nóg wel een keer uit geen probleem,...
Link naar reactie
[QUOTE=ferdi1984000;493425][url]http://www.computeridee.nl/faqman_an...p?faqid=202096[/url] zoiets bedoelde ik ja, dat je er gwn 1 bestand van kan maken. maar kan dat niet makkelijker?[/QUOTE]\r\n\r\nmisschien dat een betaalt progje nog iets makkelijker zal zijn, maar niet veel.\r\nmaar als virtualdub jou niet ligt zie je misschien wel wat in autogk [url]www.autogk.me.uk/[/url]\r\n\r\nin beide gevallen kan je makkelijk een avi met vaste subs maken van een avi + srt\r\nook in beide gevallen is je pc wel een paar uur aan het werk, de hele film moet nl gehercodeerd worden.\r\n\r\nps die van tjoekse is hetzelfde als van reintje alleen iets uitgebreider\r\n\r\n[QUOTE=Ray Chieves;493439]Je kan een AVI en SRT wel samenvoegen tot een bestand maar dat is/wordt het geen avi meer zoals de laatste regel van de FAQman al aangaf: [I]\"...aan het nieuw weg te schrijven videobestand.\"[/I]\r\n[/QUOTE]\r\n\r\nde nieuwe file wordt wel een avi, want dat is nl het eindresultaat van virtualdub.
Link naar reactie
[QUOTE=turn;493571]\r\nin beide gevallen kan je makkelijk een avi met vaste subs maken van een avi + srt\r\nook in beide gevallen is je pc wel een paar uur aan het werk, de hele film moet nl gehercodeerd worden.\r\n\r\n\r\n\r\nde nieuwe file wordt wel een avi, want dat is nl het eindresultaat van virtualdub.[/QUOTE]\r\n\r\nEen paar uur aan het werk? Dat is wel erg lang voor een filmpje. Maar dan kan ik dus beter gewoon dat srt file appart laten staan als ik niet zo veel tijd per filmpje eraan wil verspillen? Welk progje is gebruiksvriendelijker en misschien nog sneller?
Link naar reactie
een film hercoderen met een goede kwaliteit kost nou eenmaal veel tijd.\r\nik heb voor de aardigheid wel eens getest met de divx converter, was heel snel maar het beeld zag er niet uit.\r\n\r\nsimpel gezegt wordt eerst de video gedecodeerd (kost niet zo veel tijd) >>\r\nde subs worden toegevoegd (kost niet zo veel tijd) >>\r\nen dan wordt de film weer gecodeerd (dit kost wel veel tijd)\r\n\r\nje kan dit laatste achterwege laten door te kiezen voor dv-avi, dit houd wel in dat je video ongeveer 13GB per uur wordt.
Link naar reactie
Na nee dank jullie wel, maar ik vind een beetje teveel voor alleen maar ondertiteling aan een filmbestand vastplakken. De vraag is of het dan ook wel goed syngroniseerd, als het niet gelijk loopt zit je al met een probleem. Maar ik laat het dan beter gewoon zo staan hoe het is. Een mapje met srt appart en filmbestand appart, in dit geval avi dus. Gewoon exact dezelfde naam geven allebei en spelen maar. Maar toch hardstikke bedankt voor de uitleg.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...