Ga naar inhoud

geratel (lijkt wel 8mm) ipv geluid bij film


Aanbevolen berichten

hallo,\r\nik heb sinds enige tijd storing bij veel films die ik heb gedownload, maar ook bij mijn op dvd gebrande trouwfilm.\r\nBeeldkwaliteit is goed, maar ipv het normale geluid, hoor ik het geratel. Het lijkt wel of ik een 8mm filmprojector hoor.\r\nIk heb de codec van K-lite. Heeft het met codec te maken? Moet ik iets downloaden?
Link naar reactie
Gedownloade films en dvd\'s gebruiken andere codecs. Zou me verbazen als opeens al je codecs niet meer goed zijn.\n\nNee, het lijkt me meer een probleem met de geluidsinstallatie. Heb je je boxen toevallig onlangs net naast een ouderwetsche monitor gezet? Dat kan de oorzaak zijn.\n\nLoop de verbindingen na, verplaats de boxen en/of probeer een ander setje.
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;493272]Gedownloade films en dvd\'s gebruiken andere codecs. Zou me verbazen als opeens al je codecs niet meer goed zijn.\r\n\r\nNee, het lijkt me meer een probleem met de geluidsinstallatie. Heb je je boxen toevallig onlangs net naast een ouderwetsche monitor gezet? Dat kan de oorzaak zijn.\r\n\r\nLoop de verbindingen na, verplaats de boxen en/of probeer een ander setje.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\n\r\n\r\nDe PC waarop de films staan, staat naast de tv tafel. zo\'n 60cm vanaf de tv (flatscreen). Geen losse boxen. Verder maakt het niet uit waarmee ik de film afspeel. Ook met \r\nvls player dit geluid. Speel af via hdmi kabel. Zou het daarmee te maken kunnen hebben. Op m,n laptop heb ik niet de storing. Op m,n desktop heb ik ook de storing als ik daemon lite gebruik om images af te spelen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...