Ga naar inhoud

rare blauwe vakje met witte pijltje op afb


Aanbevolen berichten

Als ik een map met afbeeldingen open zitten er sinds kort links onder in de hoek van de foto blauwe vakjes met witte pijltjes naar rechts. Irritant groot en heb zo te weinig inzicht wat er op de foto staat. Als ik het beeld op extra grote pictogrammen zet vergroten ze mee. Open ik de foto dan is het weg.\r\nIemand een idee welke instelling ik heb veranderd, eerst was het namelijk niet zo.
Link naar reactie
[QUOTE=GJ57;492563]Als ik een map met afbeeldingen open zitten er sinds kort links onder in de hoek van de foto blauwe vakjes met witte pijltjes naar rechts. Irritant groot en heb zo te weinig inzicht wat er op de foto staat. Als ik het beeld op extra grote pictogrammen zet vergroten ze mee. Open ik de foto dan is het weg.\r\nIemand een idee welke instelling ik heb veranderd, eerst was het namelijk niet zo.[/QUOTE]\r\n\r\nPrintscreen lukt niet. tenminste nu even niet. Te nieuwe laptop
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;492573]Het is geen snelkoppeling naar een afbeelding, maar een echte afbeelding die je bedoelt? Welk OS?\r\nScreenshot zou inderdaad wel heel handig zijn.[/QUOTE]\r\n\r\nAls het goed is staat er nu een screenshot bij. Ik open de map met afbeeldingen, in dit gevalk MBS, daar staan deze drie fotos in en dan is dit het vreemde beeld
Link naar reactie
Ik zou verwachten dat er een menuutje moet verschijnen als je op zo\'n pijltje klikt.\n\nProgramma\'s die dit soort pijltjes achterlaten, laten waarschijnlijk ook iets achter in het contextmenu. Klik dus ook eens met de rechtermuisknop op zo\'n foto en kijk of daar iets in staat. Eventueel ook weer screenshot plaatsen, dat kan ons weer op ideeen brengen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...