Ga naar inhoud

problemen met al eerder geimporteerde fotos


Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje geleden een aantal fotos op een andere computer dan de mijne geimporteerd. Nu wil ik deze fotos ook op mijn computer zetten maar als ik mijn camera aansluit op de computer vindt hij alleen maar fotos die na deze datum zijn genomen. Natuurlijk een handige feature voor als je al je fotos altijd op je eigen computer zet zodat je het niet dubbel importeert, maar nu krijg ik deze fotos niet geimporteerd. Wie heeft er een oplossing? \r\nAlvast veel dank
Link naar reactie
Klinkt een beetje vreemd.\r\nAls het goed is herkent je PC de camera als extra verwisselbare schijf.\r\nJe moet dan alle bestanden zien.\r\nZoekt je PC misschien naar een bepaald bestandstype.\r\nAls je alle bestanden kiest moet je ook alle bestanden zien.\r\nDie kun je nu kopiëren.\r\nHet kan zijn dat de bestanden zijn gewist, maar dat er iets is achter gebleven.\r\nJe kunt dat met software wel weer terug vinden.\r\nZoeken op bestanden herstellen.
Link naar reactie
Zoals Animal aangeeft, kan met de (import)wizard er voor gekozen worden om de afbeeldingen op de geheugenkaart te verwijderen (na importeren (of noem het verplaatsen)). Als de kaart daarna nog gebruikt is, is het maar de vraag of oude afbeeldingen nog terug te vinden zijn.\nMet bv. [url]http://www.piriform.com/recuva[/url] zou het heel misschien mogelijk kunnen zijn.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Bij mijn Canon wordt (denk ik) op de geheugenkaart bijgehouden welke foto\'s al gedownload zijn, en die download het programma dan geen tweede maal.\r\nMaar de foto\'s worden (zoals verkozen) [I]niet[/I] van de kaart gewist.\r\n\r\nWel zit er een optie om \"[I]automatisch[/I]\" te downloaden, of \"[I]zelf uitkiezen[/I]\". Alleen bij dat laatste krijg ik weer de keuze om uit alle aanwezige foto\'s op de kaart te kiezen.\r\n\r\nMocht je die opties niet hebben, dan lijkt het mij zaak om het geheugenkaartje uit de camera te halen en deze in een losse kaartlezer- of in de kaartlezer van een PC te plaatsen, en deze als schijf uit te lezen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...