Ga naar inhoud

Converteren .mfi naar gangbaar formaat


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[B]Had hem al onder ´software´ gezet, voordat ik dit topic ´videobewerking´ zag...[/B]\r\n\r\n...\r\n\r\nHallo allemaal,\r\n\r\nIk ben eigenlijk niet zo´n computerwizzkid, en heb daarom (graag) jullie hulp nodig...\r\n\r\nIk heb Magix SOS Cassettes gekocht (zal in Nederland vast anders heten, ik woon in Frankrijk en heb hem daar gekocht. Je kan met dat programma video-cassettes op je PC zetten. \r\n\r\nDat is gelukt. So far so good. Maar nu hebben die files de extensie .mfi\r\nDie kan ik niet op mijn DVD-speler afspelen (als ik die files op DVD gebrand heb). Dus heb ik een converter nodig die .mfi kan omzetten naar een meer gangbaar formaat (.avi of iets dergelijks).\r\n\r\nIk heb al op internet gezocht, maar vind er geeneen die duidelijk aangeeft ook .mfi om te kunnen zetten...\r\n\r\nBen een beetje ten einde raad. Niet dat ik straks die software voor niks heb gekocht en al dat werk (want video´s staan al op mijn PC!) voor niks heb gedaan \r\n\r\nHopelijk kunnen jullie helpen??\r\n\r\nAlvast bedankt!
Link naar reactie
Magix SOS Cassettes komt overeen met Magix Red uw video\'s! (incl. MAGIX Film op DVD 8 ) en volgens de nederlandstalige handleiding ( [url]http://content.magix.net/cms/nl/pdf/product/14/magix_red-uw-videos-2-info_nl.pdf[/url]) heb je idd de keuze tussen de volgende output-formaten;\n\n[B]Video[/B]: AVI, DV-AVI, MPEG-1, MPEG-2, MPEG-41, MXV, QuickTimeTM, RealMedia, WMV(HD)\n[B]Audio[/B]: WAV, MP3, Dolby®Digital Stereo\n[B]Afbeeldingen[/B]: BMP\n\nEven de instellingen nalopen.\n\nGrtz.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...