Ga naar inhoud

converteren naar avi


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit met het volgende: Ik heb 3 dvd\'s met tekenfilms (Elias) die ik wil converteren naar avi om ze op één dvd te branden. Ik ben al met AVS Videoconverter 6 aan de gang geweest maar die converteert maar één filmpje per dvd terwijl er 6 losse afleveringen opstaan. Hoe krijg ik het nu voor elkaar dat AVS, of een evt. ander progje, alle 6 de afleveringen omzet naar avi in plaats van één?
Link naar reactie
even wat info over het fenomeen dvd\r\neen dvd bestaat uit beeld geluid ondertitel en een menu\r\ndeze laatste geeft aan het programma AVS door dat er verschillende video\'s op staan en misschien ook wel talen en subs.\r\nje moet dus kiezen welke video je om wil zetten en ja dat kan er maar één zijn\r\n--is ook logisch, anders zou je ook reclame filpjes en menu filmpjes etc in je avi krijgen--\r\n\r\nde manier om het te doen is als volgt:\r\nconverteer een afl en dan weer één en dan weer één etc etc\r\nplak ze hierna aan elkaar met virtualdub\r\n[url]http://www.divxstart.com/?show=tutorials&id=111[/url]\r\n\r\nhet wordt wat makkelijker als je een programma hebt wat met batches om kan gaan.\r\ndit houd in dat je afl 1 selecteert en die sla je op als batch\r\ndan afl 2 toevoegen aan batch, dan etc\r\ndan start je de batch en worden ze allemaal omgezet na elkaar\r\n\r\navs heeft ook een batch mode support
Link naar reactie
Bedankt voor je reactie turn! Ik heb al zitten expirimenteren met de losse afleveringen maar dat lukt niet erg omdat ik er niet uitkom welke bestanden ik daar precies voor moet gebruiken.... Ik heb even een screentje bijgevoegd met wat ik precies bedoel.\r\nAls ik de grote bestanden afspeel voordat ik ze invoeg in avs beginnen ze telkens met dezelfde aflevering :confused:\r\nPs. de afleveringen zijn allemaal in het nederlands dus dat is het probleem niet.\r\n\r\n[ATTACH]14662[/ATTACH]
Link naar reactie
open een map (maakt niet uit welke) >> klik extra >> mapopties >> tabblad weergave >>\r\nvinkje weghalen bij [I]\'extensie voor bekande bestands typen verbergen\'[/I] >> OK\r\nnu kan je de extensie\'s zien van de files.\r\n\r\nje moet een dvd altijd openen met de eerste of tweede .IFO\r\ndeze bevat de besturing van de dvd en laat ook de afleveringen zien die op de dvd staan\r\nnu kan je kiezen in AVS.\r\n\r\n\r\nover de\r\n[QUOTE=FAQman]en in goede kwaliteit[/QUOTE]\r\nvalt te discussiëren, meer dan 2 uur film op een 4,3gig dvd vind ik al twijfelachtig worden\r\naan de andere kant zijn kinderen een hoop minder kieskeurig
Link naar reactie
Update:\nHeb de eerste dvd omgezet naar avi d.m.v een combinatie van nero recode en avs.\nEerst de hoofdfilm (wat dus de 6 filmpjes zijn) hercoderen met nero recode zodat ik 6 losse bestanden van ongeveer 600mb krijg in de nieuwe bestandsmap en die zes losse bestanden zet ik om met avs naar één avi van ruim 700mb dus als ik klaar ben met de andere twee dvd\'s past het met gemak op één dvd.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...