Ga naar inhoud

Video camera kopen


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zou graag een video camera willen kopen, maar ik heb er geen verstand van. Dit zou ik er graag op willen:\r\n- Hardeschijf\r\n- Goede optische zoom\r\n- (Touchscreen, hoeft niet perse)\r\n- Het liefst van Samsung\r\n- Op de TV kunnen afspelen. (We hebben een LCD TV)\r\nBudget ongeveer 300 euro.\r\nIk gebruik hem voor; dragraces, tractorpool, en gewoon wat andere dingen. Bewerken zou wel leuk zijn maar hoeft niet perse.\r\nZouden jullie mij tips willen geven, en als je er een tegenkomt, hier de link posten?\r\n\r\nGroeten Mark
Link naar reactie
[QUOTE=marrich77;491119]Ben je erg gehecht aan Samsung??\r\n\r\nHier enkele opties tot 300 met harde schijf.\r\n[url]http://www.bol.com/nl/l/elektronica/digitale-videocamera-s-harde-schijf-tot-euro-300/N/4783+1283+1285+5260+7373+4860/index.html[/url][/QUOTE]\r\nDe JVC Everio Gz-Mg630 is een mooie camera! Net eventjes gekeken op kieskeurig.nl en ALLEEN maar goede positieve reacties! Ik denk dat het \'m wordt. Maar ik zoek het nog wel even uit! Bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...