Ga naar inhoud

Niet synchroon


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi hoi.\r\nIk heb het volgende probleem. Ik heb namelijk een film gedownload met losse subs. Als ik de subs wil \'bakken\' in de film doe ik eerst controleren of alles wel goed verloopt. Dus of geluid en ondertitels wel synchroon lopen en of ik dan eventueel toch nog andere subs moet downloaden. Komt dus wel meer voor dat er verschillende subs voor 1 film zijn, en dan moet je even uittesten welke de goeie is voor jouw film.\r\n\r\nWat is nou het geval?\r\nHet controleren van de film doe ik altijd met het progje \'VideoLan\'. Is maar een klein bestandje en werkt perfect voor het afspelen van films en muziek. Nou kun je met dit progje ook de subs mee laten draaien (via bestand en toevoegen film & subs) en dus bekijken of alles goed is.\r\nMet de film (waarover dit gaat) heb ik hetzelfde gedaan en als ik de film afspeel met VLC (VideoLan) dan is alles goed.\r\nVervolgens doe ik met \'AutoGardianKnot\' dus subs inbakken (zoals dat heet). Ook dit progje werkt perfect.\r\nHeb deze procedure ook gevolgd met mijn film maar nadat AGK (AutoGardianKnot) z\'n werk heeft gedaan en ik het resultaat bekijk via Mediaplayer of VLC dan blijken ineens de subs en zelfs het geluid niet meer synchroon te lopen met de film.\r\nHeeft iemand een idee hoe dit mogelijk is. Heb met andere films, met subs inbakken, geen problemen en is geluid en subs altijd goed. Maar deze film krijg ik maar niet goed. Terwijl VLC en de losse subs wel synchroon lopen met de film en zo ook het geluid.\r\nKan ik op de 1 of andere manier dit probleem verhelpen?\r\nHet is natuurlijk geen gezicht om de film op dvd te branden als geluid en subs niet meer synchroon lopen. Tot nog toe is dit de enige film waarbij dit probleem zich voordoet.\r\n\r\nAan de subs zou het niet mogen liggen denk ik daar deze het wel goed doen op VLC.\r\nHeb ook al eens geprobeerd om de film (met subs) als iso te branden met DVDFlick maar bij dit progje komen de subs weer niet tevoorschiijn, ook al heb ik deze \'los\' ingesteld in het menu.\r\n\r\nHoop dat ik duidelijk ben met de uitleg en hoop natuurlijk ook dat er iemand een oplossing weet?\r\nalvast hartelijk dank.
Link naar reactie
[QUOTE=Frankyboy64;490927]Vervolgens doe ik met \'AutoGardianKnot\' dus subs inbakken (zoals dat heet). Ook dit progje werkt perfect.[/QUOTE]\r\nMijn conclusie is dat deze juist niet zo perfect werkt. Dit is namelijk de enige die iets in de war kan schoppen...\r\n\r\nProbeer eens een ander programma zoals bijvoorbeeld The Film Machine of DVDFlick. Met die laatste zou het toch echt moeten kunnen...
Link naar reactie
Hoi FooBar.\r\nthnx voor je reactie. Zoals je al kon lezen ben ik ook al aan de slag geweest met DVD Flick en dat gaf dus ook al niet het gewenste resultaat. Daar heb ik vaak dat de subs niet meegebrand worden hoewel ik ze wel ingesteld heb. Vind het alleen jammer dat bij andere films alles perfect verloopt met AGK alleen bij deze film niet.\r\nOoit heb ik Filmmachine geinstalleerd gehad maar daar ben ik niet echt zo tevreden over. Heb persoonlijk meer met DVDFlick.( wat ik normaal gebruik)\r\nMisschien dat er nog iemand anders een optie heeft dan zou ik dat graag vernemen. En anders zal er weinig opzitten dan dat ik deze film maar laat voor wat tie is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...