Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal films gedownload in het iso formaat, (ziet er uit als een winzip boekje)\r\nDeze heb ik gecopieerd naar mijn freecom mediaplayer 2 - 500gb, en zoals ik al verwachte kan deze niet overweg met dit bestand.\r\nUitpakken met winzip geeft ook niet het gewenste resultaat.\r\nWat moet ik nu nog met dit bestand doen om deze te kunnen afspelen met deze mediaplayer?\r\nVolgens mij kan je dit bestand niet mounten vanaf de mediaplayer?\r\n\r\nBij voorbaat mijn hartelijke dank voor jullie aan dacht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
Daar zul je eerst dvd file\'s van moeten maken.\nMet diverse brandprg\'s kun je van een iso een video dvd branden.\nJe kunt op je pc ook de iso mounten in een virtuele dvd speler.(deamontools ofzo) Dan zie je ook de video_ts map met bestanden . Die kun je dan naar je mediaspeler kopieren en die kan ze dan wel afspelen.
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;489182]Daar zul je eerst dvd file\'s van moeten maken.\r\nMet diverse brandprg\'s kun je van een iso een video dvd branden.\r\nJe kunt op je pc ook de iso mounten in een virtuele dvd speler.(deamontools ofzo) Dan zie je ook de video_ts map met bestanden . Die kun je dan naar je mediaspeler kopieren en die kan ze dan wel afspelen.[/QUOTE]\r\n\r\nHartsetikke tof hier kan ik dus wat mee, de iso branden lijkt me in dit geval niet interresant want het gaat om een bestand(en) van meer dan 20 Gig.\r\nDat mounten met daemon tools heb ik meer aan.\r\n\r\nDank voor jullie reactie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...