Ga naar inhoud

Paar vraagjes over U3 stick


Aanbevolen berichten

Hallo.\r\n\r\nMij is aangeraden om een U3 stick aan te schaffen zodat ik sneller programma\'s kan starten. Voor ik dit doe heb ik nog wat vraagjes:\r\n\r\n1. Is elk programma ervoor geschikt? \r\n2. Kan, als ik bijv. Flash Player installeer. Gewoon flashbestanden (.SWF) afspelen? De schoolcomputers hebben dit niet en het is af en toe wel handig.\r\n3. Ik neem aan, omdat alles via USB gaat, dat programma\'s wat trager worden, is dit heel erg merkbaar, of juist niet?\r\n4. Als ik een 16GB stick aanschaf, hoeveel gaat er dan verloren aan formattering en (?)software(?) \r\n5. Wat is ongeveer de standaardprijs voor een 16GB U3 stick?\r\n\r\nAlvast bedankt, Duco
Link naar reactie
1. Nee. Alleen zogeheten \'portable\' programma\'s.\r\n2. Dan zul je zelf een portable versie van bijvoorbeeld Firefox mee moeten nemen.\r\n3. Voor eenvoudige programma\'s heb je daar geen last van.\r\n4. Zo\'n 500 MB\r\n5. Kijk wat rond, zou ik zeggen...\r\n\r\n(6) Programma\'s starten zeker niet sneller op een U3 stick: het laden van de U3 software kan wel een minuut duren. En daarna moet je het programma nog starten wat je wil gaan gebruiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...