Ga naar inhoud

software storing panasonic camcorder


Aanbevolen berichten

Ik heb een dvcamcorder Panasonic NV-DS5EG .Een van de eerste maar erg betrouwbare camcorders met perfekt beeld...als het werkt! Bandjes in dit soort camcorders vallen mij tegen wat storinggevoeligheid betreft,ook al wordt bandjes doorgaans als superkwalitatief aangemerkt.\r\nNu heb ik echter een storing F4 op het scherm,het opnamelam,pje knippert en de camera schakelt weer uit.Panasonic meldt dat het een softwareprobleem is en moet ik het opsturen naar een reparatiebedrijf.Omdat reparatie nogal duur uitpakt,zoek ik een oplossing,het is tenslotte maar software wat het probleem veroorzaakt!? Is er een mogelijkheid aan de software te komen of op andere wijze dit probleem te tackelen?:roll:\r\nAlle suggesties zijn welkom.
Link naar reactie
Kamera lange tijd zonder spanning laten liggen kan mischien helpen. Misschien zit er ook ergens een batterijtje wat de datum vast houd ,dat er dan ook uithalen.\nZoeken of er ergens een reset knopje zit.\n \nOja ,,als de bandjes storings gevoelig zijn ,licht dat aan de kwaliteit van de bandjes ,en hoe vaak je ze gebruikt. De prijs er van is tegenwoordig zo laag ,dat je ze het beste maar een keer kunt gebruiken ,en dan het orgineel als backup gebruikt.\nIk heb diverse merken (DV) kamera\'s gehad en nooit problemen met bandjes gehad.\nWel voorzichtig zijn met vochtigheid en temperatuur.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...