Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk zoek een software programma die eenvoudig van een HTML een Gif of Jpeg maakt. Daar zijn er veel van maar ik zoek er 1 met wat extra opties.\r\n\r\nHet programma moet om de zoveel tijd een image maken en deze automatisch ftp\'en naar een server. Eenmalig instellen en er niet meer naar omkijken.\r\n\r\nWie kent zo\'n programma?\r\n\r\nAlvast bedankt!\r\n\r\nEd
Link naar reactie
dat bestaat niet, DENK IK!!!!!!!!!!!!\r\n\r\nals het niet bestaat is de enige optie denk ik:\r\n\r\neen programma die dat doet installeren. Dan [B]misschien[/B] een batchbestand maken met enkele switches die ervoor zorgen dat het programma automatisch een screenshot neemt en opslaat. In het batchbestand een commando om het bestand te kopieren naar de server. Vervolgens een taak plannen met dat batchbestand die ervoor zorgt dat ie om de zoveel tijd wordt uitgevoerd. \r\n\r\nKortom er is wel wat kennis voor nodig als er geen programma voor is. Je moet weten hoe de .exe van het captureprogramma op de commandline in elkaar zit. En je moet de ftp commando\'s weten om bestanden te kopieren. En het liefst ook nog hoe je de opgeslagen bestanden andere namen kunt geven zodat alles opgeslagen kan worden ipv overschreven. Ik zou gek worden denk ik :confused:
Link naar reactie
Dat heb ik. Webpage Thumbnailer. Maakt een command-line image van een html en schrijft dat weg. Met geplande taken [XP] is dat te periodiek uit te voeren. Een ftp programma upload de image vervolgens.\r\n\r\nIs een spartaanse oplossing. Vandaar mijn vraag of er iets eenvoudiger bestond...\r\n\r\n\r\n[QUOTE=aiaijippiejippieyo;485652]dat bestaat niet, DENK IK!!!!!!!!!!!!\r\n\r\nals het niet bestaat is de enige optie denk ik:\r\n\r\neen programma die dat doet installeren. Dan [B]misschien[/B] een batchbestand maken met enkele switches die ervoor zorgen dat het programma automatisch een screenshot neemt en opslaat. In het batchbestand een commando om het bestand te kopieren naar de server. Vervolgens een taak plannen met dat batchbestand die ervoor zorgt dat ie om de zoveel tijd wordt uitgevoerd. \r\n\r\nKortom er is wel wat kennis voor nodig als er geen programma voor is. Je moet weten hoe de .exe van het captureprogramma op de commandline in elkaar zit. En je moet de ftp commando\'s weten om bestanden te kopieren. En het liefst ook nog hoe je de opgeslagen bestanden andere namen kunt geven zodat alles opgeslagen kan worden ipv overschreven. Ik zou gek worden denk ik :confused:[/QUOTE]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...