Ga naar inhoud

muziek visualtisaties


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk ben op zoek naar een programma waarmee ik op een ander beeldscherm/beamer visualisaties kan afspelen terwijl ik op mijn eigen beeldscherm nog gewoon het programma zie en daar al een andere visualisatie kan uitzoeken voor later.\r\n\r\nAls u het nog niet begrijpt hier een uitgebreidere uitleg:\r\nEr is hier in de buurt een soort talentenjacht binnenkort en daarbij willen ze een beetje leuke uitstraling op het podium, het leukst lijkt de organisatie visualisaties zoals in (windows) media players vaak zichtbaar is. Echter wordt er geen muziek afgespeeld op een computer. \r\n\r\nIk zoek dus een programma waar ik deze visualisaties mee kan imiteren via een beamer/scherm(en). Als dit allemaal nog sound-reactive is via de line-in of mic ingang dan is dat mooi meegenomen maar niet noodzakelijk. Weet iemand misschien een programma (liefst niet te duur) dat hiervoor geschikt is?\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\nBaz.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...