Ga naar inhoud

Laptop aan pc koppelen


Aanbevolen berichten

Ik wil mijn pc (vista home) aan een laptop (win xp)koppelen omdaar muziek op te zetten, en deze via een stereo af kunnen spelen.\r\nHoe maak ik via de pc nu kontakt met de laptop (bedraad)\r\nMijne dames en heren ik ben hier een komplete leek in dus graag in jip en janneke taal.\r\nWat voor kabel heb ik hier voor nodig, misschien een verbinding met de ie1394 naar usb?\r\nDe dvd speler in de laptop ziet niks meer, kan deze dus niet gebruiken!
Link naar reactie
IE1394 is gewoon een technische term voor Firewire, misschien dat die laatste echter wat duidelijker is. Kun je echter niet zo bar veel mee. Het enige wat je eigenlijk nodig hebt is een cross-netwerkkabel, zoiets als dit:\n[url]http://www.cdromland.nl/?siteOption=producten&prodnum=620180[/url]\n\nDaarmee kun je rechtstreeks twee netwerkaansluitingen aan elkaar knopen. Als je echter al een router hebt staan, dan kun je daarmee ook een netwerkje instellen en de twee met elkaar in verbinding stellen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...