Ga naar inhoud

iTunes rotprogramma


Aanbevolen berichten

De titel zegt het al en na wat googlen ben ik al tot de conclusie gekomen dat ik niet alleen sta. \r\nIK gebruik het al ruim twee jaar -met tegenzin- om mijn ipod classic uptodate te houden. Ik vind het een erg omslachtig programma, maar goed, uiteindelijk deed het altijd wel zijn werk. Tot gisteren, zondag 6-9. Mijn ipod gesynchroniseerd op een XP-computer en verdomd er staat niks meer op, Lege ipod. Althans, ik zie op de ipod geen files, maar wanneer ik op info druk, blijkt dat er toch 11 GB op zou moeten staan. Alleen niet te vinden. Wanneer ik de ipod weer aansluit op de pc zegt iTunes dat hij de ipod niet kan lezen, deze moet worden hersteld. Dat doe ik dus. Daarna weer volgepropt met muziek en video. En..... De geschiedenis herhaalt zich, Weer helemaal leeg. Intussen vertoont ook iTunes kuren, want ineens krijg ik de geweldige melding over registerinstellingen voor andere brandsoftware. Of ik iTunes opnieuw wil installeren. Zo gezegd zo gedaan. Maar..... het registerinstelling probleem blijft bestaan. Het geduvel met de ipod ook. Via raad op de applesite heb ik inmiddels het register aangepast omdat men daar denkt dat mogelijk de filters van anders software dwars liggen. Maar dat haalt helemaal niks uit. \r\nIk heb nog een pc met Vista. Daar ook geprobeerd, maar van hetzelfde laken een pak. \r\nIk schiet dus helemaal niks meer op met iTunes en kan mijn ipod eigenlijk wel op marktplaats zetten. \r\nWie herkent dit relaas en heeft er wel een oplossing voor gevonden?
Link naar reactie
Dit relaas ken ik niet en heb daar dus ook geen oplossing voor. Wat ik je wel wil vertellen is dat ik na de eerste keer gebruik van Itunes dat programma al direct aan de kant heb geflikkerd vanwege het ontbreken van ook maar ENIG zicht op gebruikersvriendelijkheid.\n\nVanaf dat moment heb ik Winamp met de Ipod plugin gebruikt voor het beheren van de muziek op de Ipod en dat naar redelijke tevredenheid.\nWellicht een tip dus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...