Ga naar inhoud

Pc aansluiten op PC via composiet


Aanbevolen berichten

Hallo,\n\nIk wil mijn computer aansluiten op mijn televisie. Op mijn grafische kaart heb ik een soort s-video aansluiting, met 7 pinnen. Daar heb ik een adapter op aangesloten, met daarop een s-vhs, 3 component stekkertjes en een composiet stekkertje.\n\nAls ik een composiet stekkertje in de gele composiet aansluiting van de adapter steek, krijg ik geen beeld. Steek ik dat composiet kabeltje echter in de groene component aansluiting op de adapter, krijg ik wel (zwart-wit) beeld. \n\nHoe zorg ik dat er ook beeld door het gele composiet kabeltje word gestuurd? Ik kan namelijk niets daarover vinden in ATI Catalyst Control Center.\n\nMarcop\n\nEDIT: Ik heb de titel verkeerd getypt, het moest zijn Pc aansluiten op TV via composiet
Link naar reactie
mijn eerste idee is dat je een vivo (video-in / video-out) als het goed is wordt er bij zo\'n kaart een verloop gedaan.\r\nmaar daar zal je achter moeten komen.\r\n[url]http://www.compupack.com.tw/photo/vivo.jpg[/url]\r\n\r\nde meest rechter is een vivo\r\ndaarnaast s-video in en een s-video out\r\n\r\nik heb zelf het volgende:\r\nvivo --> s-video male --> s-video female naar female --> s-video male naar scart kabel\r\nde scart gaat dan in de tv (beeldbuis geen flatscreen)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...