Ga naar inhoud

autorun lotr werkt niet


Aanbevolen berichten

[QUOTE=qpc;483657]Foto laat jammer genoeg niet alles zien. Staat er geen map met de naam Setup of Install boven die bestanden? Zo ja, open die map en kijk daar eens in of je een setup of install.exe tegenkomt.[/QUOTE]\r\ndeze foto toont egt wel elke map dat op de cd staat hoor, ja ik zie een map met setup maar daar staan alleen verschillende afbeeldingen die moeten verschijnen waneer hij zou moeten starten
Link naar reactie
[QUOTE=waldek;483798]deze foto toont egt wel elke map dat op de cd staat hoor, ja ik zie een map met setup maar daar staan alleen verschillende afbeeldingen die moeten verschijnen waneer hij zou moeten starten[/QUOTE]\r\n\r\nEen map is een geel icoontje en op jouw foto zie ik alleen een onderkant van 1 mapje.\r\nIk zie dus niet welke mappen er nog meer naast of boven staan.\r\nAls er dus inderdaad een map met de naam setup is, laat dan eens zien wat daar in staat?
Link naar reactie
[QUOTE=qpc;483814]Een map is een geel icoontje en op jouw foto zie ik alleen een onderkant van 1 mapje.\r\nIk zie dus niet welke mappen er nog meer naast of boven staan.\r\nAls er dus inderdaad een map met de naam setup is, laat dan eens zien wat daar in staat?[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nok ziehier ziehier de foto\'s van bij deze computer, na het verkennen van de cd en de map \"autorun\" die vol afbeeldingen zit
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...