Ga naar inhoud

muziek opnemen via mic


Aanbevolen berichten

Het maakt niet echt veel uit met welk programma je het opneemt (qua kwaliteit wel natuurlijk). Maar hoe je het doet. Ik leg het wel even uit:\r\nZorg ervoor dat de kabel in de line in van je pc zit.\r\nSelecteer dan de juiste line in\r\nIk hoop dat het programma (zelf zou ik Nero gebruiken in zo\'n geval) een Db meter heeft en zorg dan dat het niet in het rood komt door middel van het mengpaneel (en eventueel door het programma wat bij je geluidskaart geleverd is, maar liever niet.) In het geval dat je het programma gaat gebruiken wat marcop aanbeveelt zorg dan dat het vakje met (normaal) zwart en groen alleen een beetje (een bolletje) groen wordt als je zat zegt dooreen microfoon die aangesloten is.\r\nDan kun je gewoon gaan opnemen:D
Link naar reactie
  • 10 maanden later...
  • 4 weken later...
[QUOTE=Yeapat;482008]Weet ik niet. Hij heeft niet gezegd of het hem al gelukt is. En misschien hebben andere gebruikers wat aan mijn antwoord.[/QUOTE]\r\n\r\ndaar ben ik het helemaal mee eens, want er wordt altijd gezeikt als je een oud topic omhoog haalt.\r\n\r\nmaar het ding is, als mensen googlen omdat ze problemen ergens mee hebben dan vind google vaak dingen op forums en als op die forums dan de goede informatie staat die mensen nodig hebben dan is dat alleen maar beter.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...