Ga naar inhoud

windows movie maker wil niet opslaan op computer


Aanbevolen berichten

Ik heb precies hetzelfde probleem, zelfs als ik maar één avi-clipje van drie seconden wil publiceren - \"Windows Movie Maker kan de film niet in de opgegeven locatie publiceren\", etc. Branden heb niet geprobeerd, maar dat wil ik ook helemaal niet. Alle bestanden staan op hun juist plek, en er is een zee aan schijfruimte. De genoemde run-dll-oplossing hielp ook niet.\n\nWMM is gewoon net zo\'n programma als Vista een platform is - het ziet er van de buitenkant gelikt uit, maar inwendig is het zo krakkemikkig als een pand met scheve kamers en lekke leidingen. Schande, Microsoft!!
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
Alhoewel de kritiek qua krakkemikkigheid blijft staan, zeker qua Vista, kan ik nu toch publiceren met WMM. In het scherm \"Film publiceren. Selecteer de instellingen voor uw film\" liet ik altijd de optie \"Beste kwaliteit voor afspelen op mijn computer (aanbevolen)\" aangevinkt staan. Daarmee ging het niet. Maar als ik de optie \"Meer instellingen: DV-AVI (PAL)\" selecteer, publiceert WMM wel...
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb dit probleem ook en heb het als volg opgelost: als ik klaar ben met de film(AVI),dus overgangen / achtergrond muziek evenzo tekst in Movimaker,sla ik deze niet meer op maar klik op publiseren en brand de film op DvD.Hierna kan ik de film copieren en DvD\'s naar vrienden sturen.;) Je kan de film dan niet meer bewerken maar klaar is toch klaar???\r\n Ramon [QUOTE=symen;317558]iemand nog ideeen? deze site heet toch computer idee:P\r\nik ben echt ten einde raad want ik heb het echt nodig[/QUOTE]
Link naar reactie
  • 4 weken later...
Ik heb letterlijk alles geprobeerd, mag nog niks heeft geholpen.\r\nDe video\'s staan gewoon in op mijn computer. Niet op de USB meer.\r\nEn ik weet 100% zeker dat de schijf niet vol is.\r\nSowieso heb ik 3x de codes bij uitvoeren geprobeerd en ook DV-AVI (PAL) knopje.\r\nIk ben ingelogd op de Admin van de computer, maar niks.\r\nHeb de hele film weer over nieuw gemaakt, NIKS.\r\nEn ik moet nog leren.\r\nWeet iemand ook waarom WMM zo raar doet?\r\nIk kan er gewoon niet van slapen.\r\n\r\nWie red me uit de brand?:|
Link naar reactie
[QUOTE=naomi-michel;487526]Ik heb letterlijk alles geprobeerd...[/QUOTE]\r\nEn dan denk je dat wij een oplossing hebben als je alles al geprobeerd hebt? :D\r\n\r\nOverigens is het niet zo netjes om zomaar iemand anders topic over te nemen met een vraag die voor zover ik kan zien niet veel met het oorspronkelijke probleem te maken heeft. In dat geval zou jou bericht namelijk moeten beginnen met \"Ik heb hetzelfde probleem als symen...\"\r\n\r\nWat je moet doen is even een nieuwe discussie starten. Vervolgens leg je daarin vanaf het begin uit wat er precies aan de hand is. Als je foutmeldingen krijgt, vermeld welke foutmeldingen. Vermeld waar het precies mis gaat. En minstens zo belangrijk, vermeld wat je precies allemaal gedaan hebt, dan hoeven wij geen suggesties te doen die geen resultaat hebben...
Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
Ik heb alle bovenstaande opties uitgevoerd, (codes uitvoeren, wmm geinstalleerd, over de oude heen, opnieuw opgestart en de film in de dv-avi modus geconverteerd. DIT HIELP het is gelukt, bestandje nu wel erg groot, maar gelukkig kan ik dat met Nero netjes aanpassen aan een passend formaat.\n\nAls ik daarna weer wil converteren maar in een andere modus, blijf ik het probleem houden, dus voor mij geen wmm meer!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...