Ga naar inhoud

Bij openen browser verschijnt kort: Druk op Windows-toets + G om een schermopname te maken Hoe kom ik ervan af??


Elion

Aanbevolen berichten

In Nieuwsbrief van 22 Dec 2016 staat o.a. 15 powertips voor Windows 10 5 Snel video’s opnemen Een video kan erg verhelderend werken om een vriend of familielid iets uit te leggen. Windows 10 heeft een ingebouwde functie voor het maken van videoclips, al heeft je computer hiervoor wel een recente grafische kaart nodig. Anders kun je alleen screenshots maken. Om zogeheten Xbox-gameclips te maken, druk je gelijktijdig op Windows-toets+G. Vervolgens verschijnt een zwevend menu met knoppen om het scherm op te nemen. De functie werkt in elke openstaande applicatie, op systeemlocaties als het bureaublad en de verkenner na. Opgeslagen clips vind je via Deze pc / Video’s en Opnames. Dit heb geprobeerd om te zien of dat op mij MS Surface Pro 4 werkt. Dat ging inderdaad goed, maar het resulteert in een ongewenst verschijnsel. Ieder keer als ik mijn browser (Firefox) open verschijnt er kortstondig een groen venstertje met daarin ‘één van onderstaande 3 teksten. Ik wil hier vanaf, maar weet niet hoe. Druk op Windows-toets + G om een schermopname te maken Druk op Windows-toets + G om de gamebalk te openen Druk op Windows-toets + G om een gameclip op te nemen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...