Ga naar inhoud

Vob bestanden afspelen op Externe Media Player 500 gb


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,\r\n\r\nSinds kort ben ik in het bezit van een externe media player/ harde schijf. Ik wil hier graag films op kijken zodat ik ze niet meer hoef te branden. Ik download de films altijd en krijg dan enkele vob bestanden.\r\n\r\nAls ik deze op de mediaplayer zet speelt hij deze wel af, alleen kan ik geen ondertiteling selecteren. \r\n\r\nHeeft iemand suggesties of ervaringen hoe ik de films met ondertiteling kan afspelen via de media player?\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=RobinB007;479378]Goedemorgen,\r\n\r\nSinds kort ben ik in het bezit van een externe media player/ harde schijf. Ik wil hier graag films op kijken zodat ik ze niet meer hoef te branden. Ik download de films altijd en krijg dan enkele vob bestanden.\r\n\r\nAls ik deze op de mediaplayer zet speelt hij deze wel af, alleen kan ik geen ondertiteling selecteren. \r\n\r\nHeeft iemand suggesties of ervaringen hoe ik de films met ondertiteling kan afspelen via de media player?\r\n\r\nAlvast bedankt[/QUOTE]\r\n\r\nKijk eerst eens in de beschrijving van het apparaat of deze wel om kan gaan met de IFO en BUP bestanden..... Vaak is dat namelijk niet het geval en herkend het alleen de VOB-bestanden.\r\nZo nee, kijk dan eens of de mediaplayer wel met ISO om kan gaan, dan zou je die map met VOB, IFO en BUP bestanden namelijk met DVD Shrink om kunnen zetten naar ISO.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...