Ga naar inhoud

1394-poort te initialiseren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een Digitale Sony DCR SR-210E videocamera als ik deze aansluit op mijn pc via de usb kabel, geeft Pinnacle Studio 9 bij opnamebron \'initialisatiefout opnameapparaat\' aan! Pinnacle probeert een DV of Digital 8-camcorder via een 1394-poort te initialiseren. Maar om de een of andere reden doet mijn pc of het programma dit niet!! Heb al eens het programme er opnieuw opgezet, echter zonder resultaat. Wie kan me helpen???!
Link naar reactie
Kan ik volgens mij (weet ook niet waar dit zou moeten) nergens aan passen om aan te geven dat hij via USB wordt gebruikt ipv FireWire.\r\n\r\nVia de usb kan ik alleen via het bijgeleverde programma de file kopieren naar mijn hd en dan inlezen in pinnacle.\r\nmaar krijg daar de melding dat het breedbeeld is en weet niet hoe daar dan de instelling moet aanpassen op 16:9 ipv 4:3\r\nHebben jullie daar ook een oplossing voor?
Link naar reactie
Ik heb gister nog op die mannier een filmpje bewerkt ,,ook breedbeeld ,maar ik kreeg geen meldingen in pinnacle ,en het is gewoon breedbeeld gebleven . Ik heb wel studio 12. Misschien kan studio 9 nog niet overweg met breedbeeld ,maar als dat wel zo is ,zul je dat vast ergens in kunnen stellen.\nVoordat je gaat importeren ,of wat dan ook ,moet je bij de project instellingen aangeven wat je gaat doen ,enzo.(dat geld ook als je vanuit de usb rechtstreeks zouw kunnen importeren)\nEr is ook kans dat er een uitgebreide handleiding bij je pinnacle zit ( gewoon eens in de prg mappen van pinnacle gaan zoeken naar een pdf file) en daar zal vast ook wel het een en ander in staan.\nEn anders kun je op de pinnacle site misschien een handleiding downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...