Ga naar inhoud

Windows Mediaplayer laat zich niet zien


Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nBij een kennis van mij is er een vreemd probleemje aan de hand: als ze Windows Mediaplayer openen komt deze niet op het scherm maar laat bijv. de muziek wel horen, mediaplayer staat wel onderin alszijnde geminimaliseerd dus niet de compakte mediaplayer !.\r\n\r\nAls ze daarop klikken zou je dus weer mediaplayer weer op je scherm moeten zien, echter is het net of die wel opent maar dan gelijk weer \" weg schiet\" en blijft geminimaliseerd staat.\r\n\r\nHeeft Medialayer opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft. Er is niks geks gedaan met mediaplayer en is het sinds gisteravond spontaan zo gaan doen.\r\n\r\nWie heeft er een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe we dit op kunnen lossen ?\r\n\r\nIs trouwens Mediaplayer 11 en OS is XP.
Link naar reactie
Hoi, het probleem is opgelost !\r\n\r\nNa een helder moment van mij :-), kreeg ik het idee dat het mediaplayer scherm wellicht zo ver aan de kant van het scherm stond dat je deze bijna niet meer ziet.; en jawel dit was het probleem. Na op de mediaplayer geklikt te hebben en op verplaatsen hebbenn we met de \"pijltjes\" toetsen het scherm weer recht in het scherm gekregen, en dus weer zichtbaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...