Ga naar inhoud

Toepassing wordt afgesloten (Win Mail/Firefox)


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik gebruik Vista Home Premium (4 GB RAM) sinds ong. één jaar. Ik heb al lang SP1 geínstallerd, maar door het feit dat SP2 in het Nl. niet verschijnt, heb ik een paar dagen geleden beslist Windows update uit te voeren.\r\n\r\nDat heeft geen enkel probleem opgelost, integendeel, sindsdien heb ik een vreemd probleem. Ik heb dat geconstateerd met 2 toepassingen: [B]Windows Mail[/B] en [B]Firefox[/B], maar dat kan misschien ook gebeuren met andere toepassingen.\r\n\r\nOp het moment dat een dialoogvenster om tusen de bestanden te browsen (om een bestand te openen of om op te slaan) verschijnt het dialoogvenster juist een moment en dan wordt inmiddels gelsoten en [U]de toepassing ook[/U]. Dat is vervelend want ik kan alleen een bijvoegsel aan de mail aanbrengen door het slepen en het is niet mogelijk een afbeelding uit een internetpagina met Firefox op te slaan en nog minder een bestand te downloaden, want op het moment dat ik gebruik \"opslaan als\" wordt Firefox meteen afgesloten (vreemd...) Daarentegen werkt Internet Explorer (nog versie 7) goed.\r\n\r\nIk heb met de antivirus, antispyware en dergelijks gescand en dat heeft niets geleverd. De pc op een vorig herstelpunt te brengen is het niet mogelijk (dat heeft eigenlijk nooit gewerkt). Ik heb gelukkig een image van het systeem van een paar weken geleden. Ik heb geprobeerd alleen de map \"Windows\" terug te zetten om de nieuwe instellingen en dergelijks te behouden. Er is geen verschil en de upgrade van Vista blijft staan. Ik vind toch vreemd want ik vermoede dat de upgrade zat meestal op het niveau van de Windows-map.\r\n\r\nKan iemand mij raad geven? Anders zal ik de oude image terugzetten en daar verlies ik een aantal gegevens.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...