Ga naar inhoud

Van .MOV naar .WMV


Aanbevolen berichten

Ik heb het programma uitgeprobeerd en mijn computer is 2 keer uitgevallen, waarschijnlijk overbelasting, dit doet me denken aan de tijd dat ik warrock speelde, toen viel die ook steeds uit en op een gegeven moment kreeg ik e computer niet meer aan. Als ik al mijn video\'s invoeg dan komen deze direct op de tijdlijn, niet erg handig, want dan moeten alle video\'s allemaal geladen worden, en valt de computer weer uit, en slaat niks op, bovendien wil ik ze gewoon in een vak plaatsen, en vandaaruit in de tijdlijn plaatsen, is dit niet mogelijk, ik kan geen oplossing vinden.
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

[quote=reintje;479646](off topic) Ach ja... , maar ik ben dan ook nog eens moeder en strijk over mijn hart en help een eindje op weg....[/quote]\nik was ook verkeerd bezig , door te reageren op wiknie , wetende dat hij het topic van een ander overnam .\nnu doet hij het in een ander topic weer , door off topic te reageren met zijn eigen probeersels .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...