Ga naar inhoud

Van .MOV naar .WMV


Aanbevolen berichten

Ja het is gelukt!, ik heb super en Format Factory geinstalleerd, en uiteindelijk de laatste gehouden, en gisteren ruim 200 video\'s van mov naar avi geconverteerd, het duurde 00:39:36, maar als ik deze filmpjes nu in windows movie maker wil zetten krijg ik de volgende foutmelding: (bestand) kan niet worden geïmporteerd. De vereiste codec is niet automatisch gedownload omdat het selectievakje Codecs automatisch downloaden niet is geselecteerd in het dialoogvenster Opties.\r\n\r\n[I]Edit:[/I]als je een filmpje hebt van bijv. 1 seconden, en je klikt op importeren in collecties, ik denk van niet, maar krijg je dat filmpje dan gedeeld in meerdere filmpjes? Oftewel, kan je een grens opstellen, van wanneer een filmpje in meerdere kleinere filmpjes gedeeld moet worden?
Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zorg eerst eens de juiste codec te krijgen door een vinkje te zetten op de plek waar Windows Movie Maker dat aangeeft (onder opties) en ga dan eens lekker zelf rommelen met het programma (en een kopie van een filmpje) daar leer je veel van en dan zie je vanzelf welke mogelijkheden WMM heeft ... zoek desnoods een handleiding op het net.
Link naar reactie
@Reintje; vragen is toch veel makkelijker (niet noodzakelijkerwijs sneller).....\n\nVind het wel jammer dat er mensen zijn die elke vraag hier maar lijken te \'dumpen\' zonder ogenschijnlijk ook zelf maar enige zoektocht (google)/poging ondernomen te hebben om zelf een antwoord te vinden. \n\nJouw reactie naar Wiknie is dan ook precies wat ik dacht; had alleen geen zin/wilde niet de moeite nemen om te reageren. Zonde van mijn tijd.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;479675]je doet je naam eer aan . :rolleyes:\r\nmischien is hans anders een optie .\r\nof kijk boven in de balk eens onder extra .\r\n \r\n \r\nzucht[/QUOTE]\r\n\r\nTjoeske ik vindt het persoonlijk een hele eer dat jij me geholpen hebt! :P, dit is inderdaad dom dom van mij, maar, zoals ik al in een eerder bericht zei, dat ik heel veel gezocht had, maar dat de foutmelding mij vermoede dat ik het woord opties ergens anders moes zoeken, ergens bij de filmpjes zelf ofzo, ik heb het aangepast, en nu doet de volgende foutmelding zich aan, deze moet ik WEL (:P) buiten het programma zoeken, ik moet nu dus een codec ergens vandaan downloaden, maar het is AVI, en windows movie maker hoort dit toch te ondersteunen?\r\n\r\nHier de foutmelding:\r\n\r\nHet bestand .......avi kan niet worden geïmporteerd omdat de codec die is vereist voor het afspelen van het bestand niet op de computer is geïnstalleerd. Als u al hebt geprobeerd om de codec te downloaden en te installeren, sluit u Windows Movie Maker, start u het programma opnieuw en probeert u vervolgens het bestand nogmaals te importeren.
Link naar reactie
Ik heb het gedownload en geïnstaleerd, ik zit nu in de map van Xvid en daar zitten een stuk of 15 bestanden, moet ik nu \'Configure Decoder\' klikken? En als ik de codec heb, kani k het programma er dan ook vanaf gooien?\r\n\r\nIk moet nu dus de codec van een avi bestand hebben, of van de oorspronkelijke quicktime bestand, heel raar, want andere (niet geconverteerde) oorspronkelijk avi bestanden kan ik wel zo in windows movie maker zetten.
Link naar reactie
[QUOTE=wiknie;479776]Ik heb het gedownload en geïnstaleerd, ik zit nu in de map van Xvid en daar zitten een stuk of 15 bestanden, moet ik nu \'Configure Decoder\' klikken? .[/QUOTE]\n\nZorg voor een kopie van je originelen en probeer het zelf eens. Wat kan je gebeuren?\nTuurlijk mag je op het forum vragen stellen, maar het lijkt er op dat je zelf niets probeert. Enige eigen inbreng wordt op prijs gesteld.\n\nZie anders ook [url]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=479619&postcount=20[/url]
Link naar reactie
O mense, het is gelukt hoor halleluja, maar het bleek dat ik het codec programma niet meer nodig had het lukte zomaar, nu zonder foutmelding, raar maarja Gelukt! Jullie zijn van me af! :P. Maar nog wel 1 klein probleempje, ik maak een nieuwe collectie map, waar ik 200 video\'s in wil plaatsen, maar als ik deze 200 video\'s importeer krijgen deze allemaal een eigen collectiemap, dus heb ik 200 mappen, niet erg handig. Die 200 filmpjes wil ik in één map plaatsen, maar het lukt niet, heb nu ruim 70 minuutjes gezocht naar een oplossing. Iemand een idee?
Link naar reactie
Marcop, niet meer nodig, zover ben ik al, maar toch bedankt. Ik heb alleen nog het probleem dat ik de honderden video\'s in één collectiemap wil plaatsen, maar als ik ze importeer worden alle filmpjes in een aparte map geplaatst, dus 200 mappen opeens, hoe kan ik de fimpejs in één map plaatsen? Heb al vanalles geprobeert. Bedankt!\r\n\r\nEdit: het bovenstaande probleem doet zich voor in het programma Windows Movie Maker.
Link naar reactie
Op de homepage van computeridee vond ik een youtube programma, waarmee je video\'s kan bewerken? Hoelang bestaat die al? Waarschijnlijk niet lang anders had ik er wel eerder van gehoord?!?Het heet: [URL=\"http://www.aquasoft.de/SlideShowYouTube_en.as?ActiveID=2122\"]Slideshow 6 for Youtube.[/URL] Hiermee heb je nog meer mogelijkheden! Het ondersteund ook mov. niet dus een converter heb je nog altijd nodig, alleen heb ik nu wel geen codec nodig. Wat vinden jullie van het programma?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...