Ga naar inhoud

Van .MOV naar .WMV


Aanbevolen berichten

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar ik heb 100den kleine filmpjes die ik dan allemaal 1 voor 1 moet omzetten? Bovendien snap ik niet echt dat je het moet omzetten met een speciaal programma, want op mijn vista laptop veeranderd automatisch het logo van quicktime naar windows media player als ik instel dat ik qicktime filmpjes voor altijd in windows media player wil laten afspelen, dan is het toch ook overgezet? Alleen is hier het probleem dat ik een foutmelding krijg bij het afspelen in windows media player, daardoor kani k het nog steeds niet in windows movie maker plaatsen. Op mijn xp computer veranderd het logo niet, maar kan ik wel instellen dat ik alle quicktime filmpejs in windows media player wil laten afspelen, hier kan ik het ook niet in windows movie maker plaatsen ,waarschijnlijk omdat hier het niet automatisch omgezet wordt.
Link naar reactie
[QUOTE=wiknie;478943]ik heb deze converter gevonden, is deze betrouwbaar en gratis? [url]http://www.movavi.com/videoconverter/index13.html?gclid=CMW_5KGgiJwCFZeD3god6ywL-A[/url][/QUOTE]\r\n\r\nIk zie termen staan als \"download free trail\" en \"buy\". Over betrouwbaarheid kan ik niets zeggen, maar gratis is het naar alle waarschijnlijkheid niet.
Link naar reactie
Ik heb het programma inmiddels al verwijderd, ik weet niet of het aan mij ligt, maar toen ik een video wilde omzetten naar avi bleek het een geluidsbestand te zijn, en toen ik in wmv wilde zetten hield het beeld in het midde op, slecht dus, en er zat een logo, midden op het beeld.\r\n\r\nIk wil het programma SUPER wel gebruiken, maar er staat nergens downloaden, en de links die er staan leiden of naar een andere site of naar een screenshot. Ik weet niet waar ik het kan downloaden.
Link naar reactie
Ik heb het gevonden, maar wel dankzij de zoekfunctie CTRL + F :P, het blijkt helemaaaaal onderin te staan, bovendien las ik van iemand die ook en super als advies kreeg, hij zei dat hij EERST de goeie type ofzoiets moest zoeken, maar dat het dan heel gemakkelijk was ofzoiets, dus ik d8 dat je eerst de goeie type op die pagina moest zoeken enzo,m aarja... :P\r\n[QUOTE=Lange Pier;478774][url]http://www.videohelp.com/tools/Virtualdub[/url]\r\n\r\nIndien de filmpjes allemaal van hetzelfde formaat zijn kun je ze met VirtualDub aan elkaar plakken, voor mov extensies heb je wel de plugin nodig, let wel op dat je een compressie gebruikt anders wordt het een heel groot bestand ongecomprimeerd.[/QUOTE]\r\n\r\nMaar kan je hier ook effecten mee toevoegen en teksten??? Het liefst wil ik ook kunnen knippen en plakken, dus een gedeelte van een filmpje laten zien en een gedeelte bijvoorbeeld weglaten.\r\n[I]Edit:[/I] Lange Pier, onder \'formaat\' versta ik grootte, maar moeten deze dan even groot zijn? Ik heb filmpjes van 2 seconden en filmpjes van2 minuten :P\r\n[I]Edit:[/I] Als ik onderin op downloaden klik word ik weer naar een andere pagina doorverwezen, en dan nog eens, kan het kloppe dat je op de derde pagina op \'download super @ setup file\' moet klikken?
Link naar reactie
Ik heb het gevonden, maar wel dankzij de zoekfunctie CTRL + F :P, het blijkt helemaaaaal onderin te staan, bovendien las ik van iemand die ook en super als advies kreeg, hij zei dat hij EERST de goeie type ofzoiets moest zoeken, maar dat het dan heel gemakkelijk was ofzoiets, dus ik d8 dat je eerst de goeie type op die pagina moest zoeken enzo,m aarja... :P\r\n\r\nCitaat:\r\nOorspronkelijk geplaatst door Lange Pier \r\n[url]http://www.videohelp.com/tools/Virtualdub[/url]\r\n\r\nIndien de filmpjes allemaal van hetzelfde formaat zijn kun je ze met VirtualDub aan elkaar plakken, voor mov extensies heb je wel de plugin nodig, let wel op dat je een compressie gebruikt anders wordt het een heel groot bestand ongecomprimeerd. \r\n\r\nMaar kan je hier ook effecten mee toevoegen en teksten??? Het liefst wil ik ook kunnen knippen en plakken, dus een gedeelte van een filmpje laten zien en een gedeelte bijvoorbeeld weglaten.\r\n\r\nEdit: Lange Pier, onder \'formaat\' versta ik grootte, maar moeten deze dan even groot zijn? Ik heb filmpjes van 2 seconden en filmpjes van2 minuten :P\r\nEdit: Als ik onderin op downloaden klik word ik weer naar een andere pagina doorverwezen, en dan nog eens, kan het kloppe dat je op de derde pagina op \'download super @ setup file\' moet klikken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...