Ga naar inhoud

Geluidskaart niet herkend


Aanbevolen berichten

Hallo forumgenoten\r\n\r\nHet volgende probleem leg ik voor\r\nIk heb al enige jaren een pci-tv kaart, in mijn vorige pc werkte het helemaal naar wens.\r\nNu ik een andere pc heb en deze kaart heb overgeplaatst werkt het geluid niet meer naar behoren.\r\nHet gaat om een Avermedia TV Kaart, een MSI moederbord met Realtec sound drivers.inWindows XP Pro\r\nAls ik de tv programma\'s opstart krijg ik de melding dat er geen geluidskaart aanwezig is, \r\nals ik dit wegklik krijg ik gewoon het geluid wat er bij hoort, Maar nu het volgende, als ik een programma wil opnemen krijg ik er geen geluid meer bij, wellicht is het een oplosbaar probleem, ik heb in elk geval al het een en ander geporbeerd.\r\nWellicht kunnen jullie er wat mee\r\n\r\nGroet Gerard
Link naar reactie
Dit lijkt mij een probleem van drivers....\r\nOp de oude pc zat waarschijnlijk een ander type geluidskaart welke door de TV-kaart werd herkend en gebruikt.\r\nNu heb je een nieuw moederbord met een andere geluidchip, welke volgens mij gewoonweg niet goed wordt herkend door de TV-kaart.\r\nGa eens zoeken naar nieuwere drivers voor de TV-kaart, misschien dat daarmee het probleem opgelost wordt.\r\nIk neem gemakshalve maar even aan dat het OS op beide pc\'s hetzelfde is gebleven?
Link naar reactie
Hallo Bedankt voor de reactie\r\nInderdaad is het OS dezelfde N. XP Pro\r\nNaar de drivers voor de Avermedia TV Video capture kaart ben ik al een poosje op zoek.\r\nHet lukt maar niet om de juiste te vinden, ook niet met \"DriverMax\", maar we proberen verder te zoeken\r\nWellicht hebben jullie no ideeën\r\n\r\nGroet Gerard
Link naar reactie
[QUOTE=Brammetje50;478451]Hallo Bedankt voor de reactie\r\nInderdaad is het OS dezelfde N. XP Pro\r\nNaar de drivers voor de Avermedia TV Video capture kaart ben ik al een poosje op zoek.\r\nHet lukt maar niet om de juiste te vinden, ook niet met \"DriverMax\", maar we proberen verder te zoeken\r\nWellicht hebben jullie no ideeën\r\n\r\nGroet Gerard[/QUOTE]\r\n\r\nIk neem aan dat je hieronder al gezocht hebt? ;\r\n\r\n[url]http://www.avermedia-usa.com/avertv/Support/FAQ.aspx?type=2[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...