Ga naar inhoud

reinstall en geen geluid


Aanbevolen berichten

Lijkt mij sterk dat een Realtek driver gaat werken voor een Sigmatel audiocodecchip.:(\r\n\r\nStaat de audiocontroller überhaupt wel op enabled in de bios?\r\n\r\nEn die van Fujitsu zal gewoon werken, die bieden ze niet voor niets aan op hun site.:rolleyes:\r\n\r\nMaak eens een screenshot van de \"device-manager\", dit schiet zo niet op.
Link naar reactie
[QUOTE=bzzzzd;478738]ik heb het idee dat dit niet gaat werken. de laatste keer dat ik dit deed kreeg ik een normaal installatiebestand en geen lullig 76KB dingetje.[/QUOTE]\nDat lullige bestand weet Windows wel te vertellen wat het moet installeren om die chip te laten werken.\nDaar hoef je geen 10 MB bestand voor te hebben, OF je krijgt een verouderde versie van een paar jaar terug.\n\nXP is waarschijnlijk inmiddels voorzien van de driver, en die 0,14 MB is alles wat Windows nodig heeft.
Link naar reactie
Ander vraagje.... Welk Service Pack voor XP is als laatste geïnstalleerd ?\n\nNog een ander vraagje.... je zegt de driver eerder via een ander forum te \nhebben verkregen. Is het niet mogelijk die zelfd pagina waar die info op staat \nnogmaals te lezen, en ons mee te laten genieten met je vondst ? ;)\n\n[QUOTE=bzzzzd;478733]Device manager......waar zit dat?[/QUOTE]\n= [I]Apparaat beheer[/I]... Je had toch een Engelstalige versie ?\n\n\"[I]Besturing voor audio, video en spelletjes[/I]\" even uitvouwen om te kunnen zien wat daar in staat.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;478761]Ander vraagje.... Welk Service Pack voor XP is als laatste geïnstalleerd ?[/quote]\r\nhij is nu de 3e aan het installeren.\r\n\r\n[quote]Nog een ander vraagje.... je zegt de driver eerder via een ander forum te \r\nhebben verkregen. Is het niet mogelijk die zelfd pagina waar die info op staat \r\nnogmaals te lezen, en ons mee te laten genieten met je vondst ? ;)[/quote]\r\nzo dom ben ik nou óók weer niet :P ik heb geprobeerd om precies hetzelfde te doen als de vorige keer maar kreeg dezelfde problemen als hier en op een gegeven moment zei niemand meer iets. dus ben ik naar een ander forum gegaan.\r\n\r\n[quote]\"[I]Besturing voor audio, video en spelletjes[/I]\" even uitvouwen om te kunnen zien wat daar in staat.[/QUOTE]\r\n[URL=http://img6.imageshack.us/i/21363325.jpg/][IMG]http://img6.imageshack.us/img6/1896/21363325.jpg[/IMG][/URL]
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;478761]\n\"[I]Besturing voor audio, video en spelletjes[/I]\" even uitvouwen om te kunnen zien wat daar in staat.[/QUOTE]\nZo bedoelde ik, jij hebt hem te ver uitgevouwen:\n[ATTACH]14489[/ATTACH]\n[QUOTE=bzzzzd;478768]ik heb geprobeerd om precies hetzelfde te doen als de vorige keer maar kreeg dezelfde problemen als hier....[/QUOTE]\nEn wij maar denken dat het met een andere driver wel lukte.... Die info is belangrijk.
Link naar reactie
Verzoek Lange Pier: [URL]http://forum.computeridee.nl/showpost.php?p=478672&postcount=9[/URL]\n\nExtensies zichtbaar maken, zodat duidelijker is welke bestanden je activeert:\n\nIk heb geen Engelse XP, maar de termen zullen ongeveer zo zijn:\n\nStart > Control Panel > Design/Layout > Folder Options > Rendering\nvinkje [U]weghalen[/U]\n\n[ATTACH]14491[/ATTACH]
Link naar reactie
Of het komt van een illegale versie weet ik niet.\n\nEigenlijk is het niet de bedoeling op dit forum om met illegale Windows versies bezig \nte zijn, dus [I]zou ik weten[/I] dat het probleem door een illegale versie komt, zou ik je niet \nmeer kunnen adviseren.... \nMaar omdat ik daar niets van weet, zou ik het (als ik jou was) verder maar niet ter sprake brengen.... :rolleyes:\nHet gaat tenslotte niet om Windows, maar de driver van je grafische kaart.
Link naar reactie
[QUOTE=erikdenhouter;478719]......Heb je via apparaatbeheer bij \"[I]Besturing voor geluid, video en spelletjes[/I]\" de driver proberen te \nupdaten of installeren. Kiezen voor je geluidskaart onder het plusje.\nJe kan daar ook kiezen dat Windows ( [I]álleen deze keer[/I]\" ) op Internet zoekt voor de laatste driver, en iets later (als dat geen \nresultaat heeft) kan je ook \"[I][B]Zelf uit een lijst kiezen[/B][/I]\", en daarbij scroll je naar die drie bestanden (op je bureaublad b.v.) en \nwijs je die (eventueel één voor één als je geen extensie[B] .[/B]INF ziet) aan...... [/QUOTE]\n8-| Vraag mij af of dit ooit gedaan is.\nDat is wel niet via de wizard, maar het effect [I]zou[/I] hetzelfde moeten zijn geweest :rolleyes:\n\nMaar ja, achteraf gezwets, het is toch goed dat er toch nog iets gelukt is ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...